Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 18 November Esmaspäev, 2019 07:57



Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
 2. Komplektsuse inspekteerimine 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Kui kastid olid laiali tõmmatud siis hakkasin uurima, mis täpselt ikkagi olemas on ja mis on puudu. Samuti tegin enda jaoks valiku, millise ratta nendest endale jätan ja millised maha müün. Kuna minu ladustamiseks mõeldud garaa¸ on erakordselt väike ja see on niigi servani Pannonia juppe täis laotatud siis 4 lisa ratast oli liig mis liig. Kuidagi õnnestus siiski need sinna garaa¸i ära paigutada kuid kahjuks sisse enam ei pääse:)

Kastides sisaldusid nelja ratta jäänused: kaks White T9-t, üks White T8 ja üks Pannonia de Lux TLF aastast 1958. Kuna kahte samasugust ratast niikuinii ei ehita siis üks T9 oli automaatselt müüginimekirjas. Samuti läks müüki ka T8 kuna see on tavalise Pannonia-ga nii sarnane, et ei tea kas on mõtet seda teha.

Valik osutus T9 mudelile ka sellepärast, et teadaolevalt on neid Euroopas kümmekond eksemplari seega tegu väga haruldase rattaga.

Nüüd mõned lähifotod algsest konditsioonist:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


02 Aprill Reede, 2010 00:06
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tere

Pilte vaadates ei tasu lasta end hirmutada, et ratas ju täielik sara ja peab omama väga elavat kujutlusvõimet, et selles üldse mootorratast näha. Tegelikult on seis aga ülimalt positiivne. Olulised tükid st. need mis on ainuomased T9 mudelile on ratta küljes olemas ja puuduva osa enamus detaile saab laenata Pannonialt. White T9 puhul on tavalisest Pannoniast erinevad detailid järgmised:

-esimene porilaud
-tagumine porilaud
-lenks koos heeblite, tulelüliti ning rutskaga
-silinder ning silindripea
-leegitorud ja summutid
-paak
-tagakiige
-tagapiduripedaal
-raam
-silindripea
-tagaamordid
-esimesed amordikatted

Küllap on erinevusi veel aga need on esimesed mis mulle pähe kargasid.

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


02 Aprill Reede, 2010 00:18
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tere

Ameerikast saadetud juppe inspekteerides leidsin veel ühe kronsteini, mis suure tõenäosusega õnnestub rattale külge keerata:) Tegu on ühe suhteliselt õnnetu jalarauaga, mida on ratta eluea jooksul vist korduvalt parandatud. Samuti võib seisukorrast järeldada, et see on läbi elanud ka mingisuguse liiklusõnnetuse.

Plaan on lähiajal ühendust võtta mõne sepaga, kes mulle samasuguse kaare valmis teeks. Ise lisan alumise hammastega kinnituse, mille muretsen mõne tavalise Pannonia esimese jalaraua küljest.

Samasugused keevitamise kahjustused on ka raamil, niiet võib olla saab mõne kehva raami, mis mul laos vedeleb, osadeks lõigata ja juppe sealt ära kasutada.

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


11 Aprill Pühapäev, 2010 22:09
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 3 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9