Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 24 November Reede, 2017 11:02



Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
 3. Ratta komplekteerimine enne restaureerimise algust 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Tasapisi käib White'i komplektsuse parendamine ning juurde on leitud nii mõnedki detailid. Kurtna laadalt sai ära ostetud paar tagatule toorikut, millest tuleb alles korralik tuli ehitada. Sain ka lätlaste käest täiesti uue esituleklaasi, mis leiab oma koha ratta küljes.

Suurimat rõõmu valmistab aga ungarist saadud gaasirulliku korpus ja siduri ning piduriheeblid. Need on üsna haruldased detailid ja pärinevad Danuvia nimelise mootorratta küljest. White'il kasutati mitmeid erinevaid Pannonia ja Danuvia osasid. Näiteks lenks on samuti pärit mudeli P10 pealt.

Oma garaa¸ist tulid välja korralikud küljekarbid ning samuti üks raam, mille küljest saab ära lõigata uuematüübilise küljejala kinnituse ja samuti pärineb sealt ka jalg ise koos vedruga. Tõenäoliselt saab see raam doonoriks ka jalarauakinnitustele, niiet on tunda väikest progressi.

Väike fotosüüdistus saabunud juppidest:

Pilt

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


08 Mai Laupäev, 2010 22:59
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tere

Nüüd on lisaks ülemistel piltidel olevale gaasirulliku korpusele olemas ka rullik ise. Nimelt on Pannonia originaaldetail praktiliselt samasugune nagu White'i oma aga ainult selle erinevusega, et White'i rulliku ots on mõned millimeetrid õhem. Täna saingi treiali käest tüki kätte ja sobib ideaalselt. Järgmine ülesanne on tegeleda väljaveninud heebli auguga. Rääkisin oma ungari sõbraga ja tema soovitas sinna paigaldada pronkspuksi. Nüüd peabki otsima vajalikus suuruses puksi ja väljaveninud augu tegema ümmarguseks. Ei tea veel täpselt kas peaks sellele lähenema hõõritsa, puuri või viiliga aga kuidagi peab selle ümmarguseks saama.

Pilt

Lasin treialil teha ka uue hargi võlli. Kõik vanad, mis mul olemas on, on üpriski ära kulunud. Panin võrdluseks uue ja vana ühe pildi peale.

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


17 Mai Esmaspäev, 2010 22:24
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tere

Sain kätte Ungarist remonditud istme, mille nahatöö on tehtud täpselt White'i istme järgi. Töö nagu ikka on esmaklassiline. Loodame, et see ei pea liiga kaua riiulis seisma ja leiab tee ratta peale:)

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


17 November Kolmapäev, 2010 00:03
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Olen vahepeal pikalt tegelenud ratta komplekteerimisega - spetsiaalseid detaile, mis sellel rattal erinevad on võrreldes tavalise T5-ga on ikka päris palju. Kurtna laadalt, Ungarist ja eBay'st olen enamjaolt vajalikud asjad kokku saanud.

Hammasratas on sooloratta versiooon 16 hambaga, tagumine on tavaline kõikidel Pannoniatel kasutatav 50 hambaga hammasratas.

Pilt

Kodarad on roostevabast terasest. Originaalis on need tsingitud.

Pilt

Pilt

Ports kummidetaile - kui ratas ära restaureerida, siis minu arvates tuleks kõik kummidetailid ära asendada uutega, sest restaureeritud ratas peaks kestma veel paarkümmend aastat.

Pilt

Pilt

Pilt

Need alumiiniumdetailid on replikad, mida valmistatakse Ungaris.

Pilt

Pilt

Jalarauad ja käimalöömisvänt on pärit Pannonia P20 mudelilt. Neid on vaja veidi modifitseerida, et sobiksid sellele rattale. Nimelt jalaraua kaar on veidi teise kujuga White'il, kuid kinnitused ja jalaraua kummidealune osa on identsed. Käimalöömisvändale tuleb võllikinnitusele teha nuudid, mida P20-l pole.

Pilt

Pilt

VT3 tagatuli - leidsin Kurtna laadalt uhiuue

Pilt

Pilt

Leegitoru mutrid - uued

Pilt

Spetsiaalne lüliti, mida kasutati Danuvia 125-stel mootorratastel. Õnnestus leida täiesti uus detail

Pilt

Pilt

Pilt

Uhiuus signaal, siinkohal tänud kodanik Talupojale

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


27 Jaanuar Reede, 2012 18:47
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 4 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9