7. Mootori,käigukasti,reduktori remont

Sõnum
Autor
ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#11 Postitus Postitas ivx675 »

Sai siis esimene liigutus silndripea taastamiseks tehtud, lasin klapipesad välja võtta.

Tuleb tunnistada et see kõige lihtsam "vene" stiilis, treitud raudjunn sai pesasse kinni keevitatud ja siis kohe soojalt lupsti välja löödud.
(Pesa augud jäid ilusad, ei mingeid vigastusi)

Pilt

Edaspidine jama uute pesadega võib tulla see, et uued pesad remont mõõdus, kuida pesa auk mõõtu töödelda ....

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#12 Postitus Postitas ivx675 »

Ajaviiteks võtsin reduktori lahti, mõtlesin et see nagu nii nahkas(kuna sai omal ajal kõvasti agu antud ...) ja tuleb uued hammakad osta.
Aga tõmba näpust - hammakad nagu uued, nii nagu siisse sai pandud eelmisel remondil.

Ainuke mis nüüd ja vanasti mind häirib on see miljonist jupist koosnev 2 realine laager(7330). Vanasti keegi ei osanud mulle asendus laagrit anda.
Sellekohat ütleks nii - kes otsib, see leiab, "3303BTVH" on see tänapäeva asendus.

See laager ilmselt kaa kõige tähtsam reduktoris, kui see nakhas siis sööb kohe teo ära.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#13 Postitus Postitas ivx675 »

Siiski reduktori värk ei lää nii ludinal nagu lootsin.
Originaalil on suured disani vead, ilmselt siis sealt kaa see jutt "R35 differ nõrk". Mul endal oli küljes isetehtud laagripukk, vaatasin et üks laager üle, mis jama on. Aga polegi jama,originaal versioonil kardaan toestamata diffri poolses küljes, istub suureloksuga nuudi otsas.
Ilmselt vänderdab parasjagu kuna loks vähemalt 1mm.

Pilt

Jama muidugi selles, sellel isetehtud omal mõningad ebatäpsused, nagu laagri ala liiga lühike, ... . Ilmselt ümber teha ei saa, kuna läbimõõt suureneb.

Laagri paigaldamise vajalikuseni isegi fritzud jõudnud, koopi laagripukidel kaa juba kardaani laagri koht.
Pilt

Peter
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Aprill P, 2009 00:00
Asukoht: Tallinn-Hiiu
Kontakt:

#14 Postitus Postitas Peter »

Teol vast ikka kaks laagrit.
Mo papred näitavad,et tagumiseks 6203.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#15 Postitus Postitas ivx675 »

Jah teol 2 laagrit:
3303BTVH -> distants -> 6203.

Aga parematel koopiatel kardaani pool veel 1203 laager, mist toestab kardaani.

Vaata minu eelmise postituse pilti, seal näha kus lisa lager käib.

Ma pole ilma selle laagrita masinaga kunagi sõitnud, kas karaadn ei vibra 90km/h juures ? Kuna mõõtsin mul teo ja kardaani nuutide loks 2mm, kardaani saab täitsa loksutada.
Mine tea võibolla kui koormus taga ei ole see üldese probleem.

Peter
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Aprill P, 2009 00:00
Asukoht: Tallinn-Hiiu
Kontakt:

#16 Postitus Postitas Peter »

No hing ei andnud rahu ja käisin sara all erinevaid hammasrattaid ja võlle omavahel sobitamas.Lõtku ei tekkinud mingi kombinatsiooniga.
Kipun arvama,et see otsa hammakas ja vastus ikka kulumaterjal ja tuleb vahetada vastavalt kulumisele.See 2 mm lõtk selgelt liiast. Kui see lisalaager korpuses,kas siis simmer kah sisse mahub?

PS.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Huvitab kõik,mis seotud R35-ga.

Peter

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#17 Postitus Postitas ivx675 »

>Kipun arvama,et see otsa hammakas ja vastus ikka kulumaterjal ja tuleb >vahetada vastavalt kulumisele
Huvitav, pean kaa proovima, mul peaks 1 komplekt haaamkas+kardaani ots veel olema. Vaatab mis tulem siis on.

>see lisalaager korpuses,kas siis simmer kah sisse mahub?
Korpus on nats pikem(ca 1cm, pildi järgi) kui originaal.


EDIT:
Kahjuks ei leidnud teist üles, ei saa proovida. Teise kardaani poolse otsa leidsin, see loksub sama moodi. See nuutidega jubla samas ei tohiks kuluda. Kui palju nuutides külgloks originaalis on ?

Pilt

Peter
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Aprill P, 2009 00:00
Asukoht: Tallinn-Hiiu
Kontakt:

#18 Postitus Postitas Peter »

Kui palju nuutides külgloks originaalis on ?
Ei kommentaari.
Mul lõtkud puuduvad.Kui väga väntsutada sõrmede vahel,siis mingit aimatavat lõtku võib tunda,kuid selle võib kirjutada ka sõrmenaha venimise arvele. :D
Kulub aga iga metall ka karastatud.Lõtk on nagu oja,millest saab jõgi.
Ehk mõni teadjam mees veel kommenteertib.

Aga kardaani nõrkuseks peetakse vast ikka kardaani rummu ja trumli ühendust.Muu värk vast OK.
BMW r35 vajab tagatuld,mis numbrikinnituse peal,esi vedrusid

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#19 Postitus Postitas ivx675 »

Ma heaks juhuks veel küsin: Kas ikka räägime samast asjast ...
Pildil olev hammaks ja kardaani poolne nuutidega toru kuhu see hammakas sisse läheb ?

Kui nii siis pean uut hammakat otsima hakkama.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#20 Postitus Postitas ivx675 »

Kevad saabub, masu annab tunda ...
--- väike nali, aga noh nagu telekast reklaam kokkuhoid pole koonerdamine.
Jälle nali.

Aga nüüd asja juurde: Originalil vulkaniseeritud kardaani jubla, minu oma pragunes juba ... . Vaatasin mis on, võtan uue - uus weee 200 EUR.
Peale ringi lappamist leidsin et saksas saab vulkaniseerida lasta, kuna endal vanaga nii kuinii teha pole midagi, siis võib vana korda lasta teha ja samas 100 EUR kokku hoida.

Praegune seis siis nii(uuemat loodan varsti ise kaa näha):
Pilt

Tulem peaks siis tulema selline:
Pilt

Vasta

Mine “BMW R35 [ivx675]”