7. Mootori,käigukasti,reduktori remont

Sõnum
Autor
ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#21 Postitus Postitas ivx675 »

Lõpuks tuli kaa esimene suur tagasilöök ------- silindripea taastamine lendas täitsa peese. Klappipuksi sisse pressimine lõi väga suure tüki välja.
Kogu peaga võib nüüd lutsu visata, kajhu ainult et kalpipesad raisku läksid, üleliigsed klappid viskan jupi kasti.

Minu jaoks asi lõppeb fritsust uue taastatud pea ostuga(üle 7K eegu), mis paneb mingiks ajaks põdema ...
Kui nii asi edasi läheb, siis see aasta see masin pauku ei tee.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#22 Postitus Postitas ivx675 »

Kummijubla saaga pole veel läbi .... Saabus tuli uus jubla, kvaliteet hea, aga uus jubla jõuab ennm käigukasti korpuseni kui koonus kinni võtab.

Ei tea mis jama on veel, aga midagi sellist peab olema:
*) Kummijubla ebatäpne koonus.
*) Käigukasti võlle erinevaid olemas.
(Pikem võll või teine koonus)
*) Käigukast valesti koos.
(Seda muidugi ei usu. Olen ennem viimse jupini laiali võtnud ja kokku pannud. Nüüd veel joonise järgi sai kontrollitud)

Vaatab katsun laenata kellegi kummijubla või kohapeal teisele kastile uue otsa panna - siis selgub tõde ...

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#23 Postitus Postitas ivx675 »

Kummijubla kohta tuli tootjalt käsk äär 60 kraadi maha treida.
(Esimesed jublad valesti toodetud)
Uued toodetud jublad on juba treitud äärega.

Pilt

Vasta

Mine “BMW R35 [ivx675]”