Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 23 Veebruar Pühapäev, 2020 09:35



Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 7. Mootori,käigukasti,reduktori remont 
Autor Sõnum
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Varsti läheb lahti mootori remont. Hetkel veel puudu mõned pronks puksid, mis saabuvad õigepea. Senikaua lihvin mootorilt vana värvi maha.

Pilt


Mootori remondi puhul ei tohiks jamasid tulla(asi juba tuttav), hetkel suurim probleem et sumpari vint on maas. Peab uurima kas saab peale keevitada ja uue vindi lõigata, või siis kuskilt teist taga ajama hakkama.

Käigukasti puhul kummitab hetkel see, et kardaani poolne laager liigub võlliotsas vabalt käega liigutades. Samas võll jumala ilus, ei tea kas peabki nii olema (vene M'il oli sama moodi).


26 Juuli Pühapäev, 2009 17:22
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Varsti on lootust siin teemas kaa mingit progressi näha.
Enamus mootori juppe käes, sain pukside pressimises ja mõõtu ajamises saan abi rakvere "Rakiste Tehas" ' sest. Aitavad kõiki kui saavad, nii et sooviatn soojalt kõigile.

Neljapäev viin juppid sinna, jätkan siin kui asjad tagasi saan.


04 August Teisipäev, 2009 09:50
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Ajaviiteks mõtlesin et viskan käimalöömis vända vildi ja vildi-esise puksi ümber (kodus põlve otsas see ikkagi ei õnnestunud)... nagu ikka kergelt see ei läinud. Hammaks oli koonuse otsas vingelt kinni, töökojas pressi abil ikka lõpuks saadi lahti.

Vana vilt jah ikka oma elu ära elanud, kangutamine tasus ära.

Pilt


06 August Neljapäev, 2009 18:19
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Mootori juppid ikka tegemisel, vast saab see nädal ikka kätte.

Vahepael käed sügelevad tegemise järgi. Palju just teha ei saanud aga noh midagi ikka, panin uue vänvõlli laagri ja vahetasin vildi tihendi välja.

Pilt


17 August Esmaspäev, 2009 17:32
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Sai siis täna nats lolli tööd tehtud - loll pea on ikka ihu nuhtluseks.
Nusserdasin käigukasti võlli otsast spidomeetri teo ära võtmisega.

Siit tuleb: see vint mist võlli otsast paistab on "õli tagsi kerimis vint" !!!!! Tigu on otsas ainult istuga, see tuleb pressi või tõimmitsa abil ära tõmmata.

Veel naljakam on see et mässasin sama asjaga 10a tagsi aga meeles ei olnud.

Käigukasti lammutamise käigus tekkid muidugi veel nat kaheldavaid asju.
1) Neljanda käigu võll-hammakas söönud paari millise randi ja lukustus ratas kaa - oht et kui veel sööb siis käi hakkab välja lööma.
Uued maksavad 1.5K EEKu, ilmselt targem välja vahetada.
(muidu peab nagu mõni mees veab ainult järel kärus kohale ja siis paar km sõiab tegema. Asi peaks ikka laskma ringi sõitma kaa, teisasel juhul tunnen et taastus peese läinud)

2) Laager liigub lups-lups kardaani poolsel võlli otsal - ei tea kas niii mõeldud. Samas võllil kulumis jälgi pole ... .


25 August Teisipäev, 2009 19:13
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Mootori pukside pressimine/mõõtu ajamine kahjuks venib aga asjad on siiski töös.

Samalajal teen nats uuringuid. Hetke teemaks on pliivaba bensiiniks ümber tegemine. Peale pikka otsimist sain aru, et ainult klapid,klapi puksid ja klapi pesad vaja pliivaba omad panna.
Õnneks leidsin koha kus kõik vajalik olemas:
http://omega-oldtimer.de/shop/bmw/index.html

Vidinad kokku kuskil ca 1.5K, muidugi töö rahast pole aimugi ... .


19 September Laupäev, 2009 09:03
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Mootori remondis ilmes huvitav asi.
Puksid said vahetatud kõik ok, aga mingi nali taastatud nukkvõllis, poob õlipumba hammaka kinni (peale poolt keeret). Samas vana originaal töötab.
Pealt näha ja kiir mõõtmise järgi täpselt sama nukkvõll .... .

Eks näeb mis saab uurivad töökojas praegu.

Edit:
Võtsin kätte teemantviili lasin 4 tundi nukvõlli tigu kumeramaks ja oh mis imet - käib nagu siidi nüüd.


30 September Kolmapäev, 2009 12:40
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Lõpuks õnnestus nats mootorit kokku panna, aga ilma probleemideta see ei läinud.

Esimene jama tuli kui proovisin silikooniga väntvõllikaane peale panna, siis kiilus väntvõll kinni. Lõpuks pidin tihendi tegema, siis paistab paras olema.

Teiseks: Kuna kasutasin EMW R35-2 vänvõlli, tulid ilmselt ka siin väiksed erinevused. Pisike keti hammasratas nukvõlli omaga ca 4mm tagapool.
Vast see ei olegi probleem, kuna ruumi on siis 4mm distans seib vahele.
Kuna mul uus hammakas, EMW originaali pole siis jah kas EMW'l nukkvõll 4mm tagapool või siis hammakas pole mõõdus.
Muidu kõik muu istub kokku normaalselt.

Pilt


11 Oktoober Pühapäev, 2009 14:02
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Peale natukest aretamist sain lõpuks keti hammakad paika ja keti peale.
Lõpuks läks 2mm distants seib alla väntvõlli hammakale. Ei tea nüüd kas nihe ikka sellest et EMW väntvõll võik koopia hammakas 2mm õhem.
Kuna EMW originaal hammakat pole, siis ei saagi teada milles asi oli.
Ega eriti vahet pole, nüüd kogu asi nii nagu peab.

Nukkvõlli edasi-tagasi liikumise pronks puksi pealt läks kaa hästi, koopia hammaks oli ca 1mm laiem. Kaan ei mahtunud peale, lihtsalt lasin hammakat õhemaks treida niipalju et paras on. Originaalis vist mängitakse puksi paksusega ... kui õigesti aru saan.

Pilt


22 Oktoober Neljapäev, 2009 15:11
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Mootor koos, silndripea ainult puudu veel.

Vahepeal mässan käigukastiga, probleemseks muutus käimalöömis vända haakumis jubla(kipub üle viskama). Ükski saksa tarnia ei suutnud seda juppi muretseda, tuli siis loominguliselt läheneda.
Lasin jupi pikemaks keevitada kõva-sulam traadiga ja siis käiasin mõõtu.

Tulem siis selline:
Pilt


11 November Kolmapäev, 2009 16:36
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9