Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 23 Veebruar Pühapäev, 2020 10:35



Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 6. Raami värgi remont 
Autor Sõnum
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Üllatused pole veel otsas - kuram spidoka trossi auk puudu raamis.
Raam keevitatud selle kohapealt ja auku pole tagasi tehtud omal ajal ... .

Pilt
(Alumine auk)

Eks siis peab seekord torsmaniga panema nagu ennem oli.


21 Jaanuar Neljapäev, 2010 19:15
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Sai jälle üks tüütu töö tehtud ... kodaratega mässamine pole just mu lemmik tegevus.

Kokku jäi sise rumm ca 4mm tsentrist nihkesse ja velje külg viskamine 1 - 2mm. Ei tea kas plekkvelge eriti paremini timmida saab ... .

Tagarattal pole veel kodraraid pingutanud, seal palju raskem sise rummu tsentrisse saada (vähemalt on kõvasti rohkem nihkes).

Esiratta tulem sellinse siis:

Pilt


07 August Laupäev, 2010 12:49
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandimaa
Kodarratta rihtimisel on rusikareegel: kõigepealt üles-alla viskamine välja, so. rumm tsentrisse ja seejärel küljele viskamine välja rihtida. Uue ja sirge velje puhul ei tohi küll mingit " viskamist " jääda.

Rataste rihtimisel tehakse veel seda viga, et esiratas näiteks peale kokkupanekut ei ole tsentris, vaid velg- rehv on ühele esihargi poolele ligemal. Sama tagumise rattaga ülemiste raamitorude suhtes.

Edu taastamisel!

_________________
Tervitab Enno Öövel.


08 August Pühapäev, 2010 07:12
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Üles alla rihtimine ... seda pean heaks juhuks üle vaatama. Aga kes seda kaa timmida annab kõvasti ... kuna velg väga kõva valts tükk.

Rummu tsentri kohkta ütleks nii palju, esi rattas tuleb tsentri panna. Taga rattaga paistab et on teine ooper ... tundub et tuleb rumm velje äärega tasa panna kardaani poole, siis hea. Pole kindel uurin asja aga paistab et muidu ratas alla ei sobi.


08 August Pühapäev, 2010 08:30
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandimaa
Üles-alla viskamise väljavõtmiseks laske selle osa kodaraid lõdvemaks, kus " lohk " on kõigepealt. Seejärel saab kõrgema koha kodaraid pingutades selle madalamaks võtta. Kodaraid ei tasu esialgu suure pinge alla keeratagi, ratta saab jooksma lõdvemate kodaratega. Seejärel juba pinget juurde keerata, samal ajal jälgides, et asi " metsa " ei läheks.
Rihtimisel põhimõte oleks selline, et kui velge vaja liigutada mingis suunas, siis algul hoopis vastaspoole kodaraid lõdvestades, seejärel "õiget" kohta pingutades. Vastupidiselt toimides lähevad kodarad liiga suure pinge alla ja olulist velje liigutamist vajalikus suunas ei toimu.

Olen rihtinud esirattaid nii, et esihargi vahel on rummul piduritrummel ja kõik distantspuksid- seibid jms küljes. Esitelg muidugi põhjani oma pesas. Siis on kindel, et ratas saab rihitud õigesse asendisse hargi vahel. Tagarattaga analoogselt, rihtimine toimub seal sadulaaluste raamiosade- torude järgi.

Pikk jutt sai, kas siin Teile ka midagi uut nüüd leidus...

_________________
Tervitab Enno Öövel.


08 August Pühapäev, 2010 09:46
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
>Pikk jutt sai, kas siin Teile ka midagi uut nüüd leidus...
Ikka leidus, muidu ma üles-alla viskamisega poleks tegelenud ... oli teine ca 8mm ... Tänud


Häbi tunnistada aga pelale pikemat vaatamist selgus et tagaratta kodrarad valesti pandud. Kogu jooks pikematel kodaratel jäi 1 auk nihkesse (esimese kodara stardi auk), tulemuseks ratas koos aga pikad kodarad 4 mm üle normi pikkad ja rumm kardaani poole nihkes. Lammutasin ratta laiali panin õigesti kokku, nüüd pilt juba poole parem.

Kuigi tagaratast päris paika veel timmida ei saa, ... tagarattal ju laagreid pole ja võll päris suure loksuga. Ilmselt vaja uus võll ennem treida, siis paika rihtida, muidu juba 2 mm annab velje välis äärt külg-loksutada võlli otsas.

Esirattas õnnestus 2mm kõikumise peale saada igas suunas, ilmselt see juba piisav.


10 August Teisipäev, 2010 12:25
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Peale head asjade sujumist tuli ikka jura ....
Panin sumpsi, aga tuli välja et sumps pani mulle.

Pilt

See kuramuse poola junn pea sent kaugemal raamist/mootorist ja otse vastu porilauda.
See kogu poola kraam vajab ikka kõvasti ümber tegemist, ei tasu uskuda kõike kui kirjas 100% originaali koopia.

Eks näeb kas saab asja või tuleb teise firma toodangut katsetama hakkata.

Kokkuvõtteks ilmselt probleem selles et arvestatus emw r35/2,3 mudelitega millel porilaud kõvasti väiksem ja see sent siia sinna kama kaks.


13 Aprill Kolmapäev, 2011 18:55
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9