Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 23 Veebruar Pühapäev, 2020 08:54



Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
 6. Raami värgi remont 
Autor Sõnum
VVK sõber

Liitunud: 14 Oktoober Teisipäev, 2008 23:00
Postitusi: 201
Asukoht: Türi
Postitus 
Pange jah torud ääreni tavotti täis, sakslased ju vaene ja rumal rahvas, nemad selliste asjade peale ei tule, näe , suure sõja ka kaotasid viimati, eks ei viitsinud korralikult mõelda! :wink:
(kustutan pärast teemasse mittepuutuvad postitused, aga mitte ei raatsinud kirjutamata jätta!) :P


11 August Teisipäev, 2009 18:33
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 01 Veebruar Pühapäev, 2009 00:00
Postitusi: 30
Postitus 
R35 esihark ei tööta õliamortisaatori põhimõttel.
Vedel õli aitab ainult juhtpindasid määrida, midagi muud. Kel piisavalt huvi, võib ju katsetada nii vedela õli kui ka tahke määrdega ja informeerida meid testi tulemustest :D


12 August Kolmapäev, 2009 10:40
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Punnvõrrid ja mopeedid kõik määrde peal, vedrutavad küll.

Vaatab kui juhtvõllid kätte saan. Lasin nats ersatsi teha :oops: .
Treivad võllid üle ja siis teevad uued pronks puksid babiit pukside asemele. Kui liiga täpseid pronks pukse ei tee, siis peaks hea tahke määrdega puks vabalt liikuma.


12 August Kolmapäev, 2009 11:56
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Täna ilmus uus ebameeldiv viga: üks esi amordi sisse-välja liikuv võll(millele kinnituvad vedrud) on kõver.
Töökojas vaatavad kas saab sirutada ja üle treida, kui ei siis vahetatakse toru välja.


07 September Esmaspäev, 2009 17:13
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Ootan ikka abi järgenvatel asjadel:

1) Seisuhargi jalaga allasurumis pulga mõõtmeid ja kui kaa võimalik lähi foto (Et keevitaja saaks õige nurga all külge keevitada).

2) Esi porika kinnitus kaare(millega kinnitub toru külge) mõõtmed ja pilt kui võimalik. (Eelmine värvija kaotas kuram ära need)
Osta pole kaa kuskilt neid ... igavene jama.


11 September Reede, 2009 11:29
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Niisiis sai jälle üks probleem lahendatud.
Amordi pulgad sirutatud,treitud ja lihvitud.
Lisaks tehti veel täpselt mõõdus pronkspuksid vanade asemele.

Kui aus olla olen üllatunud, et nii kõverast asjast asja sai - siin kiitused "Rakiste Tehasele".

Tulem siis siin:
Pilt

Jutuks tuli veel kaa selline teema "õli või määre", siis sealsed spetsialistid kaldusid arvama, et õli jama sellises amordis ja tuleks kasutada määret. Eks proovin määrdega kokku panna, vaatab mis saab.


17 September Neljapäev, 2009 17:06
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Veel nats rõõmu jõlu ootel ...

Kasutaja "raivo229" saadud toru(kohaliku treiali treitud) ja "Omega-oldtimer" prillid uues kuues:

Pilt

Tulem päris hea, nüüd kavli torud parallelsed ja sirged, lään järgmisel värvimis tiirule .... .


17 November Teisipäev, 2009 18:48
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Lõpuks sian uue kahvli külge ja näe imet ei migeid probleeme enam.
Kõik istub nagu peab ja leks ratta suhtes sirge.

Joppas et saksast saadud prillid OK.

Pilt


07 Detsember Esmaspäev, 2009 16:59
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Asi jõuab vägisi ratasteni ... .

Originaal veljed nats ikka mõlkis ja lapergused, oleks midagi uut vaja.
Kahjuks päris originaali lähedast pole leindud. Tänapäeva eljed kõik tagasi keeratud äärega, ilmselt see teeb velje palju tugevamaks ... .

Esialgu võtaks Radelli roostevaba veljed(lasek musta pulbervärviga üle)
http://www.radaellicerchi.com/inglese/c ... t_moto.htm

Kui keegi teab rohkem sobivamaid siis andku julgelt teada.


09 Detsember Kolmapäev, 2009 20:52
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 16 Mai Laupäev, 2009 23:00
Postitusi: 145
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina
Postitus 
Jõulu ootel õllet libistades tuli kange isu midagi lammutada, signaal jäi parasjagu kätte.
Sisemine seisukord päris hapu ... siin vast päkapiku peale lootma ei saa jääda.

Pilt

Ega eriti mul ideis pole:
1) Uus koopia signaal, kajuhks need näevad ikka päris teistmoodi välja.
(see oleks viimane variant)
2) Prooviks panna mingi teise väikse ma signaali vana korpusesse.
See 75mm, signaal 74mm - vast annab väiksemaks teha.
Pilt
3) Mähiks uued mähised, teeks kontakti korda ... - sellest tuleks ilge kompunn.


23 Detsember Kolmapäev, 2009 16:15
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9