Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 15 Detsember Reede, 2017 06:20



Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
 Jõudu Siimlane! 
Autor Sõnum
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 31 Detsember Reede, 2010 00:00
Postitusi: 2
Ilusat tööd teed ja ilusad rattad!

Minu lapsepõlv möödus Pannonia T5 sadulas , isend oli külgkorviga.

Küsiks mõned küsimused.

Paagikraan, et plastikulaadne settepott-läbipäistev.Miks Sa seda ei kasuta ja ei eksponeeri?
Kaasaegsema bensiinifiltri saab pisikese voolikujupiga ära uputada bensiinipaaki, säästab settepoti keeret.
Sul teisi rattaid veel ja kui mootori poole pealt nüüd, käigukastis 2-4 käigu kahvel, kas kõigil ikka see tyhimikuga kahvel?
See sinder kippus alati ära nõrkema ja siis see tyhimik sai lihtsalt täis keevitatud ja mure murtud.

De Lux isendil ilus ava küljekattes, karburaatori juures, mis moodi sel originaalis see segurikasti lahendatud on?Kas tuleb lenksu peale või sellest avast ikka sõrmitsed, tõmbad nupuga pulka üles?

Yks lahendus oli veel spets kronts ja käis sadulapoldi alla, paagi ja sadula vahelt nurgast siis tõmbasid nupu üles.Huvitav, kas oriignaalis ikka ka oli nii?

Siis T5, kui tagurpidi ratas liigub ei või jalapidurit vajutada.

Sheeri aga informatsiooni:)

Edu ja jaksu ehitamisel!

Head vana lõppu!


31 Detsember Reede, 2010 06:23
Profiil
VVK liige

Liitunud: 05 Aprill Laupäev, 2008 23:00
Postitusi: 229
Asukoht: Vändra
Postitus 
Silk-ule igaks-juhuks teadmiseks et foorumlane Siimlane viibib hetkel teisel pool maakera kängurude juures ja võib-olla pead vastuseid oma küsimustele veel paar nädalal ootama.

Pikka kannatust siis ja head vana aasta lõppu!

Vallo


31 Detsember Reede, 2010 16:18
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tervitused maa kuklapoolelt!

Paagikraani küsimusest ei saanud täpselt aru. Kas mõtled T1 ratast?

Siiamaani olen otsinud uued kahvlid ja need külge pannud. Minu jalg vahetab neid käike nii pehmelt, et kahvlid pole 4 aastaga veel ära väsinud:)

TLB-l on segurikasti samamoodi lenksu peale toodud nagu T1 mudelil. Nupp istme juures on hilisem lahendus.

T5 rattarummu see osa, mille külge kinnituvad piduriklotsid omab spetsiaalset tuge. Ma ei näe küll põhjust, miks tagurpidi veeredes pidurdada ei või.

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


02 Jaanuar Pühapäev, 2011 13:55
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 31 Detsember Reede, 2010 00:00
Postitusi: 2
Pidasin silmas T5 settepotti.


See tugiraud, mis pidurirummu kinni hoiab, mille otsas lisaks lukusti, tagurpidi liikudes jalapidurit vajutades murrab selle kõveraks ja keerab pooled asjad segamini.

Analoogne asi juhtus külgkorviga T5-ga


06 Jaanuar Neljapäev, 2011 00:24
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 4 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9