3. Taastamine

Vasta
Sõnum
Autor
Ott
VVK liige
Postitusi: 8
Liitunud: 17 Märts T, 2009 00:00

3. Taastamine

#1 Postitus Postitas Ott »

Auto sai lammutatud päris algosadeks. Vahepeal oli küll mõte, et võibolla saaks ka kuidagi lihtsamalt, aga ega ikka ei saa. Auto raami esiosa oli üsna "pehme". Ilmselt liiklusõnnetuses kahjustada ka saanud.

Pilt

Rootsist saadud autol oli aga raam väga korrlik. Seepärast sai tehtud otsus, et alla läheb teine raam.
Kere oli raami külge needitud. Needid sai lahti võetud ja kere plekkidelt vana värv maha võetud.

Pilt

Rootsist toodud auto oli sõitev. Mootor suhteliselt heas korras, samuti muu tehnika. Ka see auto sai juppideks võetud.

Pilt

Kogu tehnika, sillad, pidurid, käigukast, mootor jne. sai lahti võetud ja spetsialistide poolt remonditud.
Rootsist toodud autol oli küljes palju üsna heas korras originaalosi: iluvõre, armatuurlaud kelladega, rool, esituled jms.

Pilt

Enne keredetailide lõplikku värvimist panime kere kokku. Sobitasime ette ninaosa, uksed, mootorikatted.

Pilt

Värvist tulles oli masin üsna kipakas, aga nüüd oli koht, kuhu valmis detaile saab hakata külge panema.

Pilt

Järk-järgult saavad paika pedaalid, piduriosad, põhjaplekid....

Pilt

Pilt

Vasta

Mine “Ford Junior (1934) [Ott]”