Kui juba MGB -jutuks läks, siis oli mul juhus veel üks MGB teha, siin tuli ette võtta juba täielik restaureerimine. Masin oli valget värvi kupee, toodud eestisse rootsist ühe Tartu tohtrihärra poolt. Mees helistas mulle kelleltki kuuldud info põhjal ja kui kuulsin, mis marki masinaga tegu, nõustusin Tartusse masinaga tutvuma sõitma ja peagi oli auto minu wärkstoas.Auto töössevõtmist tingis ka veel see, et kõik vajaminevad jupid lubati kohale tuua ja nii see oli ka.
Lammutasin auto kõigepealt viimse pulgani laiali, järgnes kogu kere puhastamine Vilj. Metallis haavlipritsiga ja järgnev kruntimise protseduur.
Kere kinnitasin töö hõlbustamiseks nn. grilli, nagu lisatud pildil näha on.
Autol tuli vahetada üks esimene poritiib, teine oli millalgi vahetatud juba, samuti olid läbivate roosteaukudega tagatiivad. Otsustasin vahetada tagatiibade alumise poole ,so dekoratiivliistust allapoole jäävad osad.
Veel vajas paikamist vähesel määral auto põhi.
Auto oli tagant saanud kerge müksu, mistõttu läks vahetusse tagumine kaitseraud ja vajas üleslöömist tagapaneeli bensiinikorgi ümbruse osa.
Tagumisi rattakoopaid paikasin nii, et enne poritiiva külgepanekut lõikasin vahetamisele minevad osad välja, paigad aga keevitasin kohale peale poritiiva kinnikeevitamist. Seda oli mugav teha tänu sellele, et kere sai sobivasse asendisse pöörata.
Terv. Enno Öövel.
MGB-kupee
MGB kupee.
Auto põhi ja poritiibade siseküljed said kaetud kivikaitsega.Auto omanik soovis auto uueks värviks punast ja selle õige tooni ta ka rootsist tõi. Samuti leidusid värvid armatuurlaua ja mootori jaoks.
Sildade detailid puhastati haavlipritsiga ja said uue värvkatte. Vahetusse läksid laagrid- simmeringid, samuti kõik kummidetailid. Auto enne lõplikku kokkupanekut.
Mootoriruumis said kõik agregaadid uue värvkatte peale põhjalikku puhastamist.
Elektritöö ja sadulsepatöö tegid vastava ala spetsialistid ja nii see MGB mu juurest minema veereski.
Terv. Enno Öövel.
Sildade detailid puhastati haavlipritsiga ja said uue värvkatte. Vahetusse läksid laagrid- simmeringid, samuti kõik kummidetailid. Auto enne lõplikku kokkupanekut.
Mootoriruumis said kõik agregaadid uue värvkatte peale põhjalikku puhastamist.
Elektritöö ja sadulsepatöö tegid vastava ala spetsialistid ja nii see MGB mu juurest minema veereski.
Terv. Enno Öövel.