1. leht 1-st

Kere.

Postitatud: 08 Veebruar P, 2009 14:16
Postitas Veteran
Kere alumine äär ja põhi oli auklikuks roostetanud ja peale haavlipritsiga puhastamist oli selge, mis kõlbab jätta ja mis tuleb uus teha. Töö hõlbustamiseks kinnitasin kere nn. grilli ja töö võis alata.

Pilt

Auto põhi oli läbi roostetanud madalamatest kohtadest, kus "kultuurikiht" oli paksem olnud. Ka tulemüüris oli erinevaid avasid juurde tekitatud. Veel oli autol olnud väga suur aku mille mahutamieks oli akukasti välimine külg ära lõigatud ja parempoolsesse poritiiba väljalõige tehtud.

Pilt

Terv. Enno Öövel

Poritiivad

Postitatud: 02 Märts E, 2009 17:28
Postitas Veteran
Esimistele poritiibadele olid " sirmid" ette keevitatud, et pori üles ei pritsiks. Need sai relakaga ära lõigata ja pind siledaks käiata. Parempoolsesse tiiba tuli akukasti kohale paik sisse lõigata ja veel tuli kinni keevitada mõned praod.
Tagumiste tiibadega oli tööd vähem. Tagatulede asukoht vajas paikamist- kinnikeevitamist, selle koha peal ei ole originaalis tulesid.

Terv. Enno Öövel.

Gaz-67 Viimistlemine- värvimine.

Postitatud: 10 Märts T, 2009 15:08
Postitas Veteran
Auto kunagise värvitooni sain kätte esiakna raamilt. Soovitasin omanikule valida mitte eriti läikivat värvi, vaid veidi matimat. Mitmes värvipoes käimise järel peatus ta siiski kõige odavamal variandil ning seetõttu oli tulemuseks liiga läikiv pind, mis tolle ajastu masinale minu meelest ei sobinud. Parata polnud aga midagi, klient on kuningas!
Kuna masina kere on sirgete külgadega, siis oli tegemist küll tule, küll suuremate ja väiksemate haamritega, et pind saaks sile kui klaver. Muidugi tuli ka pahteldada.

Pilt

Sellega minu tegemised piirdusidki, elektrikutöö ja sadulsepatöö jäi oma ala spetside teha. Masina panin sõitma elementaarse el.-skeemiga, nii sai ka treileri peale ilma vintsi abita. Koormarihmad kinni ja läinud ta oligi!

Pilt

Terv. Enno Öövel.

kere

Postitatud: 23 Jaanuar L, 2010 12:08
Postitas Veteran
Auto 2009. a. veoautode kokkutulekul Pärnu- Jaagupis.

Pilt