1. leht 1-st

Gaz-67B Sassii

Postitatud: 01 Veebruar P, 2009 20:24
Postitas Veteran
Kõigepealt läksid nii kere kui raam koos muu kraamiga liivapritsi. Kere kinnitasin nn. grilli, keerasin ta serviti, et vähem töökojas ruumi võtaks ja asusin sassii kallale.
Raame oli koguni kaks, millest paremat valida polnudki kerge, olid head mõlemad. Raam värvi alla ja pukkide otsa, oli juba , mida vaadata. Mootori lasi omanik spetsialistil üle " käia", mul jäi vaid värvimise rõõm. Sildadega käigu- ja vahekastiga oli nii, et tuli vahetada osa laagreid ja simmeringid. Piduriklotsid said uued katted.Masin oli kap.remondi (mida olevat tehtud mingis Rjazani tehases) käigus ümber tehtud õlipiduritele nagu enamus tolle aja Gaz- 67. Pidurisilindrid sobisid noorema venna Gaz-69 omad. Käsipidur toimib tagumistele ratastele. selleks on piduriklotside vahel vastav hoovastik . Huvitav oli võrrelda Gaz-69 ja 67 piduriklotse. Kui 69 klotsides on terve rida "ülearuseid" avasid, siis 67 puhul on need kõik vajalikud käsipiduri mehanismi jaoks.
Vedrud said lehthaaval puhastatud, värvitud ning grafiitmäärdega kokku pandud, samuti leidusid uued vintpuksid-poldid.Valmis sassiist ka mõni pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tervitab Enno Öövel.