2. leht 2-st

Postitatud: 04 Veebruar N, 2010 17:58
Postitas Autorestauraator
Nii, astmelaua kuju on nüüd valmis ja saab ka kattepleki alumise suure"S"-i ära teha. See "S" on külgepidi kumer, seepärast tegin ta kolmest osast. Et laine kuju kuidagi painutada oskaks, alustasin keskelt:

Pilt

Ja siis küljetükid:

Pilt

Pilt

Seestpoolt kah:

Pilt

Kui katteplekid remonditud, teen ära veel ukse raami alumise serva. Seegi ootas siiamaani astmelaua valmimist. Peavad ja need kaks asja ilusti kokku sobima.

Pilt

Pilt

Astmelaua ja ukse serva vaheks jätsin 6mm.

Postitatud: 24 Veebruar K, 2010 18:13
Postitas Autorestauraator
Nüüd oleks vaja ära teha ukse raami põhja ja külje vaheline nurk. Selle kuju määramiseks tegin külje profiilist sablonid:

Pilt

Peab märkima, et külje profiil on eest taha liikudes kogu aeg erinev. Minule olulised kohad on esimese, keskmise ja tagumise ukseposti juures.

Selle sabloni järgi tegin nurgad:

Pilt

Kui nurgad valmis, saab katteplekki juba peale proovida. Tegelikult on proovimiseni veel tükk maad.....

Plekkide kokkukeevitamine oli päris paras katsumus. Paljudel remonditud masinatel on mindud lihtsama vastupanu teed ja ukse alumine serv on tehtud sirge. Tegelikult peab ukse alumine serv minema kokku kumera astmelaua servaga:

Pilt

Remonditud katteplekk:

Pilt

Postitatud: 11 Märts N, 2010 16:50
Postitas Autorestauraator
Ka tagumise ukse juures aknasiinid paika:

Pilt

Uksepiiraja tugi:

Pilt

Siingi kruntimine ja värvimine seestpoolt ning siis uksed omavahel nii paika reguleerida, et kõik "jooned jookseksid õieti":

Pilt

Pilt

Postitatud: 18 Märts N, 2010 18:27
Postitas Autorestauraator
Nüüd siis katteplekk peal:

Pilt

Pilt

Väikestviisi timmimist nende ustega ju veel on, aga põhiline on paigas:

Pilt

Pilt

Pilt

Üldvaade ka:

Pilt