2. Mis edasi?
Postitatud: 18 Jaanuar P, 2009 21:02
Mis edasi? See küsimus vaevas mind umbes nädala..... Mõni sõber käis külas ja küsis koguni, et kas stress on tõesti nii suur, et segab töö tegemist?
Tegelikult olin umbes nädalaga selgeks saanud, kuidas selle autokerega toimetada. Pean ausalt tunnistama, et ega see töö mul mingi unistuste töö ei ole. Sellise kere remont ei tundu huvitav. Seda ei saa päris "molekulideks" lahutada ja siis nende "molekulidega" improviseerima hakata, et uus autokere jälle kokku panna. Esiteks on see "tükk" liiga suur, et sellega vabalt manipuleerida. Teiseks, ei lepiks sellega tellija, kes on huvitatud võimalikult täpsest restaureerimisest. Juba nii, et osasid detaile ei soovitatud lahti lõhkuda! Järsku ei saa pärast enam samasugust kere kokku.
Järelikult tuleb suhteliselt tuimalt, tükk-tüki haaval vana plekk taastada ja seda seni, kuni kogu asi valmis saab.
Nädalaga sai mulle selgeks, et kogu põhi tuleb siiski, öelgu tellija mida tahes, lahti võtta. Siis kõik tükid ükshaaval ära remontida ja jälle kokku panna. Selleks on vaja aga kere üles tõsta, nii et raami saaks alt ära võtta. Mõtlesin vahepeal isegi kere "grilli" panemisele. See mõte siiski ei teostu. Asi on selles, et kui auto põhi alt ära võtta, muutub see raske kere liiga nõrgaks. Pole ju sellel põhjal isegi kardaanitunnelit, mis tavalise kere üsna jäigaks muudab. Järelikult tuleb kõigepealt esisein ära remontida, siis selle esiseina külge üks abiraam valmistada, millest tõsta saaks. Siis auto tagaosa toetamiseks tagumistesse aknaavadesse puidust kilbid ehitada. Läbi nende puitkilpide saaks panna tõstetala. Tagaosa tõstaksin siis aknaavade kaudu. Sellise plaani korral jäävad ukseavad vabaks ja saab uksi ette proovida.
Tegelikult olin umbes nädalaga selgeks saanud, kuidas selle autokerega toimetada. Pean ausalt tunnistama, et ega see töö mul mingi unistuste töö ei ole. Sellise kere remont ei tundu huvitav. Seda ei saa päris "molekulideks" lahutada ja siis nende "molekulidega" improviseerima hakata, et uus autokere jälle kokku panna. Esiteks on see "tükk" liiga suur, et sellega vabalt manipuleerida. Teiseks, ei lepiks sellega tellija, kes on huvitatud võimalikult täpsest restaureerimisest. Juba nii, et osasid detaile ei soovitatud lahti lõhkuda! Järsku ei saa pärast enam samasugust kere kokku.
Järelikult tuleb suhteliselt tuimalt, tükk-tüki haaval vana plekk taastada ja seda seni, kuni kogu asi valmis saab.
Nädalaga sai mulle selgeks, et kogu põhi tuleb siiski, öelgu tellija mida tahes, lahti võtta. Siis kõik tükid ükshaaval ära remontida ja jälle kokku panna. Selleks on vaja aga kere üles tõsta, nii et raami saaks alt ära võtta. Mõtlesin vahepeal isegi kere "grilli" panemisele. See mõte siiski ei teostu. Asi on selles, et kui auto põhi alt ära võtta, muutub see raske kere liiga nõrgaks. Pole ju sellel põhjal isegi kardaanitunnelit, mis tavalise kere üsna jäigaks muudab. Järelikult tuleb kõigepealt esisein ära remontida, siis selle esiseina külge üks abiraam valmistada, millest tõsta saaks. Siis auto tagaosa toetamiseks tagumistesse aknaavadesse puidust kilbid ehitada. Läbi nende puitkilpide saaks panna tõstetala. Tagaosa tõstaksin siis aknaavade kaudu. Sellise plaani korral jäävad ukseavad vabaks ja saab uksi ette proovida.