Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 21 Jaanuar Teisipäev, 2020 02:17



Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
 Vjatka VP 150, 1965 (?) 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2955
Asukoht: Tallinn, Merivälja
willemi eest postitas Autorestauraator:

Vanade silkite vastu tekkis huvi juba lapsepõves. Umbes kuuenda - seitsmenda klassi ajal, umbes 15 aastaselt oli esimene oma võrr. Aasta oli siis 1979.
See võrr oli iseehitatud: Gauja raam, D6 mootor, mingid Riia tehase amordid ees ja nii edasi... Seda võrri sai ehitatud talv läbi. Mootoriga oli veel selline seik, et isa käis Soomes ja tõi mulle teksapüksid, mis tol ajal olid "kõva sõna". Müüsin need teksapüksid maha ja sain selle raha eest mootori osta.
Selle võrriga sai Kuimetsa kandis sõidetud mitu suve.

Umbes 17-aastaselt sain 125-se Moskva omanikuks. Siis müüsin Moskva maha ja ostsin 350-se Jawa. Sellega sai sõidetud pikemalt, olgugi, et juhilubasid veel ei olnud.
Kuskil 1986 ostsin I¸ 49. Maksis ta umbes 350 rubla. See tsikkel sai võetud osadeks ja siis jäi ta pikaks ajaks seisma. Umbes viie aasta pärast sai osad puhtaks tehtud, krunditud - värvitud, aga huvi oli kadunud selle mootorratta vastu. Müüsin kogu komplekti maha.

Vjatka mõte tekkis umbes 2000. aasta talvel. Sain komplektse, aga läbi aetud rolleri. Mootor oli siiski üsna hea. Remontida polnud seda vajagi.

Terv. willem


Viimati muutis Autorestauraator, 11 Jaanuar Pühapäev, 2009 11:17, muudetud 1 kord kokku.



15 Detsember Esmaspäev, 2008 11:45
Profiil Veebileht
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 18 Mai Pühapäev, 2008 23:00
Postitusi: 8
Postitus 
Vjatka puhul meenub selline seik,et kui ma seda ühele oma sõbrale näitasin sain ülimalt kaastundliku pilgu osaliseks! Sellele järgnes veel küsimus, et millal ma viimati oma "tervist" kontrollida lasin?

Sõnavahetus lõppes kihlveoga. Esimesel mail peab roller valmis olema ja ka sõitma!

Aega oli jäänud umbes viis kuud! Tööde käik oli, nagu sellistel puhkudel ikka, sõiduk molekulideks ja seejärel osa asju liivapritsi, osa galvaanikasse. Kuna Vjatkal on pikad trossid, mis läbivad pikki ja keerukaid tunneleid, siis enne nende väljatõmbamist sai igale trossile pikk traat otsa seotud. See traat oli trossi tagasipanemisel suureks abiks. Tänu sellele sujus hiljem uute trosside paigaldamine kiiresti ja"vägisõnadeta".

Siiski tuleb tunnistada, et minu osa Vjatka taastamisel piirduski lahti-kokku panemise ja vajalike asendusosade hankimisega.
Üks soovitus teistele Vjatka taastajatele: kummitihenditeks, mis on "paunade" ja kere vahel ning on reeglina pragunenud või kadunud, sobivad suurepäraselt "Mosse" uste sisetihendid!

Mis aga puutub kihlveosse, siis selle võitsin mina. Esimese sõidu tegin 19. aprillil!
Üldse sai selle rolleriga sõidetud paar suve. Kuna militaarse olemusega tsiklid (I¸-350 ja M-72 peaksid seda minu arust olema) on mind alati rohkem köitnud, siis juhtuski nii, et "Vjatka" vahets omanikku. Algas I¸-350 ajastu!

Terv. willem


10 Jaanuar Laupäev, 2009 18:07
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 18 Mai Pühapäev, 2008 23:00
Postitusi: 8
Postitus 
Vjatkast palju pilte säilinud ei ole, aga mõned siiski:

Pilt

Kui keegi arvab, et motoroller Vjatka on kerge roller, siis nendele võib öelda, et vajadusel on see ka neljale "mehele" paras:

Pilt

Terv. willem


11 Jaanuar Pühapäev, 2009 11:31
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 3 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9