2. leht 2-st

Postitatud: 30 Aprill R, 2010 22:06
Postitas Roland
Jah see auto ikka ilus.Norida võib ju alati,kuid kas sellel siiski mõtet on.Minu oma ikka alles väga ropus seisu... :? ja stangesid õigeid üldse ei ole veel :cry: .

Katus.

Postitatud: 02 Mai P, 2010 08:19
Postitas Veteran
Autol on mitteavatav pehme katus. See pidi tunduvalt müra summutama, nagu üks BMW omanik oma kogemustest teadis rääkida. Nimelt oli ta lasknud Karksi-Nuia remondifirmas, kus oli tolajal punktkeevitus,selle ava laes plekiga katta.
Puitraamistik koos traatvõrguga oli minu autos hästi säilinud

Pilt

Ülemise poolega on nii, et õige katuse kumerus tuleb saavutada mereheinaga täites, mis on üks tundmatu töö ning nõuab katsetamist, et peale käiv veekindel kangas ühtlaselt sile jääks.

Pilt

Kokkupanek.

Postitatud: 06 Juuni P, 2010 18:04
Postitas Veteran
Vahepeal tegi sadulsepp uksepolstrid valmis.

Pilt

Kokkupanek.

Postitatud: 30 Oktoober L, 2010 11:53
Postitas Veteran
Selle pehme katuse lõpetamine tegi ikka päris nõutuks. Mingisugusest ebamäärasest heinakuhjast midagi konkreetset kumerust omav luua... Lükkasin seda tööd edasi ja tegelesin teiste asjadega. Aeg-ajalt vaatasin seda õnnetut heinakuhja, katsusin ja silitasin, lisasin siia- sinna heina juurde ja sedasi möödus mitu kuud. Kuni lõpuks tuli mõte appi võtta mudellennunduses kasutust leiduv kummilint. Sellist 1x6 mm linti leidus mul rohkesti. Mis siis muud, kui naelutasin ühe kanga serva kinni. Igaks juhuks veel naelu lõpuni ei löönud, mine tea selle katse õnnestumist.
Kanga teise serva tehtud avadesse tegin traadist konksud iga 10 - 15 cm järel. Auto küljes tuli leida samuti kohad konksude tarvis ja ei jäänudki muud üle, kui kummilinti kerida, kuni kangas pingule sai.

Pilt
Sama tegin ka kanga pikisuunas pingutamisel ja kuna tulemusega võis rahule jääda, siis naelutasin kogu ringi kinni.
Katuseava servas on 15-20 mm vahedega piklikud avad naelte jaoks, allpool on seal vastas puidust raam metallvõrguga, nagu ülalpool pildil näha on. Naelarea peale kinnitatakse alumiiniumliist, mis raamib kangaga osa.

Pilt

Kokkupanek.

Postitatud: 14 November P, 2010 15:51
Postitas Veteran
Kui autot lahti võtsin, siis katuse juures mõtlesin tükk aega, kas jätta vana või mitte. Kuna kere läks üleni haavlipritsiga puhastamisele, siis tuli katus eemaldada ja ega sellest vanast suuremat asja poleks saanudki. Uue tegemine oli ka tundmatu maa. Nüüdseks siis katus paigas ja see mure seljataga. Mingi kogemuse võrra rikkam ka.
Need mehed, kes lasevad enamuse töödest spetsialistidel teha... ega nendega ilmselt ühise laua taga millestki auto taastamisse puutuvast rääkida küll ei oleks!

Pilt

Postitatud: 14 November P, 2010 16:27
Postitas Autorestauraator
Ilus töö!

Enno, ole hea ja "valgusta" natukene seda, kuidas sa lahendasid katuse servades (naelutatud osa) veetiheduse küsimuse? Kas liimisid serva? Tihendushermeetik? Või pole see üldse oluline?

Ja katteliist, see vist alumiiniumist. Kas selle painutasid ise? Kas tehasest oli samasugune?

Kokkupanek

Postitatud: 14 November P, 2010 18:53
Postitas Veteran
Vettpidavus on saavutatud sellega, et naelutatav äär on madalamal, rennis, mille peale kruvitakse alumiiniumliist. Et katte pingutamine oli pikk ja aeganõudev, ei hakanud kanga alla hermeetikut panema, see oleks ilmselt enne tahkunud.
Kuidas see enne oli, ei julge nüüd enam öelda... Kui nüüd panna alumiiniumliistu alla hermeetikut ja see tagasi kruvida, peaks küll hea saama, esialgu jätan nii , nagu tehtud sai. Sobivad kruvid tellisin Baltic Boltist.

Aga ääreliist , mis kahest poolest koosneb, jäi vana. Puhastasin ja poleerisin, kuid ega pehme al. eriti ei sära.

Re: Kokkupanek.

Postitatud: 21 Mai T, 2013 08:25
Postitas Veteran
Tänase seisuga võib öelda, et auto valmis ja suveautona kasutuses. Aga tegemist leidub töökojas ikkagi järgmiste projektide juures...

Re: Kokkupanek.

Postitatud: 21 Mai T, 2013 14:33
Postitas Veteran
Pildid.