Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 04 Aprill Laupäev, 2020 19:48



Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
 Mootoriruum 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Mootoriruumis sai esimese asjana hakatud tegelema radiaatoriga. Originaalis on autol kärgradiaator.
Sellel autol oli ka kunagi selline radiaator, aga paraku vesi ja kuumus tekitab katlakivi ja kui see
eemaldati, jooksis radikas nagu sõel. Seejärel pandi autole lõigatud GAZ-i radikas.

Pilt

Originaalradiaator sai ostetud Pärnu Jaagupist. Radiaatori puhastamiseks otsustasin kasutada Viljandimaa
firmat https://ralest.ee/. Seal pakuti radiaatori puhastamiseks bio-keemilist värvieemaldamist.
Paraku juhtus neil tööõnnetus. Radiaatori värvimisel kambris andis üks kinnituskõrv järele ja raadiaator
kukkus maha nii õnnetult, et selle taastamine polnud enam mõistlik. Sama firma ajas seejärel saksast
välja samasuguse radiaatori, lasi selle veepidavuse kontrollida ja parandada ning värvis ka ära.

Pilt

Radiaatori kinnitused on samuti väsinud, pragudega ja lõigatud siit ja sealt.

Pilt

Pilt

Pilt

Kataloogist saab päris hea ülevaate, milline see õige plekk peab olema.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


27 November Kolmapäev, 2019 21:09
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Radiaatori kinnitusplekid said valmis ja radiaator oma kohale sobitatud.

Pilt

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


01 Detsember Pühapäev, 2019 19:53
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Mõni aeg tagasi sai roolilatt puhastatud ja siis meenus, et pööningul vedeleb veel üks "tagavara". Siin pildil
siis ülemine on nn.tagavaraks. See tagavara oli täiesti kinni roostetanud. Leotus, tuli ja press olid need,
mis aitasid ka selle sammaldunud roolilati liikuma saada.

Pilt

Siin see esimesed numbrid 321 peaksid viitama auto mudelile.

Pilt

Tagavara roolilatil on need numbrid 326.

Pilt

Siin siis puks rauast ja roolilati 321 seest, parempoolne aga pronksist ja 326 roolilati seest.

Pilt

Roolilatt sai puhastatud ja määritud. Rooilati määrimiseks on tehas ette näinud tsentraalse määrimise salongist.

Pilt

Laseriga lõikasin välja uued tihendid.

Pilt

Täna jõudsid Saksamaalt kohale ka roolilati kaitsekummid. Üritasin selliseid leida kohapealt, aga võimatu missioon.
Pole sellise pikkusega või on otstes läbimõõdud väga mööda.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


09 Jaanuar Neljapäev, 2020 21:40
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Kaitsekummid sobisid ideaalselt. Roolilati võib nüüd taas riiulisse panna ja vaja läheb seda alles auto komplekteerimisel.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


29 Jaanuar Kolmapäev, 2020 20:29
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Sai siis käigukast välja otsitud. Õli välja ja suurem mustus siis maha pesta.

Pilt

Käigukast võtsin ise lahti. Vahetada vaja mõned tihendid ja ka laagrid.

Pilt

Siin siis laager sees ilma separaatoriteta. Huvitav miks ? Mina panin asemele separaatoritega laagri.

Pilt

Pilt

Pilt

Kunagi tehtud tihend joonistusvihiku pappkaanest :-)

Pilt

Uued tihendid joonistasin ise ja siis laseriga väljalõikamine.

Pilt

Pilt

Käigukast koos.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


19 Märts Neljapäev, 2020 19:30
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Mootorile sai euroalusest tehtud ratastel liikuv platvorm.

Pilt

Käigukast külge ja kraanaga siis plaan teha proov, et kas mootor ja käigukast mahuvad koos ilusti eest paika.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


19 Märts Neljapäev, 2020 20:05
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 447
Asukoht: Viljandi
Sai siis hakatud mootorit ja käigukasti koos peale panema. Mootor ja käigukast kuskil 1,5 meetrit kokku.
Punnitasin mis ma punnitasin, aga ei mahtunud. Võtsin käigukasti maha ja proovisin ainult mootorit kohale
panna. No ei õnnestu :-( Proovisin erineva nurga alt, aga küll jääb ette tulemüür plokikaanele või karteri põhi
esisillale.

Pilt

Käigukasti saba peab ulatuma esimese risttala peale. No ei tule ....

Pilt

Sai siis esisild maha võetud ja proovisin uuesti. Hetkel ilma käigukastita. Mahub, aga mootori ja tulemüüri
vahele jääb 1-2 cm. Tõenäoliselt tuleb värvimise ajaks mootor ja käigukast peale panna.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


04 Aprill Laupäev, 2020 18:25
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 7 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9