1. leht 1-st

Esisild

Postitatud: 30 Detsember N, 2010 18:45
Postitas alopex
Selleks, et ukse kaared oleks paigas, on vaja paika panna ka esimesed poritiivad. Selleks, et poritiibasid paika panna
on vaja toimivat esiotsa.Alustatud sai sellest, et mõni aeg tagasi lasin Tartu firmas "Lehtvedru" üle vaadatud ja
korda teha BMW esivedru.

Pilt

Esitala on puhastatud liivapritsiga.

Pilt

Keevitust on ta saanud nii ülevalt kui alt.

Pilt

Esitala on tehtud 3mm plekist, aga vibratsioon ja rooste on teinud oma
töö,ning vene ajal kodustes tingimustes oli siis üks lihtsam viis augule "uus"
ja tugevam plekk peale keevitada.

Pilt

Otsisin välja ka esimesed amordid. Plaan on nad täielikult lahti võtta, vahetada laagrid ja tihendid.

Pilt

Postitatud: 14 Jaanuar R, 2011 16:29
Postitas alopex
Esitalas olevad augud on lapitud ja tala sai ka ära krunditud.

Pilt

Postitatud: 20 Veebruar P, 2011 17:50
Postitas alopex
Amordid on puhastatud ja värvitud.

Pilt

Amordid said uued tihendid ja ka uued laagrid. Õliks sai valitud mineraalne
automaatkäigukasti õli. Amordid ja esitala said ka uue värvikihi.

Pilt

Täna sai paigaldatud esitala, vedrulehe pakk ja amordid. Vedrulehe paketis jäi 11 vedrulehte (nii on ka originaalis).
Vedrulehtede vahele panin grafiitmäärde.

Pilt

Pilt

Postitatud: 27 Märts P, 2011 17:18
Postitas alopex
Tasapisi nokitsedes olen jõudnud niikaugele, et esisild on peaaegu koos. Roolihoovastikku esialgu külge veel ei pane.
Pidurisilndrid said uued tihendid, klotsidel uued katted. Pidurisilindritele tulevad ka eraldi plekist katted peale.

Pilt

Postitatud: 02 Aprill L, 2011 08:03
Postitas alopex
Esisillale võiks rattad alla kruvida ja KLM minna, aga kas tagaots ka valmis
selleks ajaks saab, ei oska öelda :-)

Pilt