Tere,
Uurin maad, kas kellelgi oleks huvi soetada sellist autot. Kui huvi puudub, võtan siiski ise käsile mis hetkel ajapuuduses tundub suhteliselt võimatu.
1978 a. Läbisõit 270k originaal. Kanapasa Beez. 2 ukseline 2 karpaga. Toodetud Soomes. 2,0 bens, 4 käiku. 2 võtit. Ilma klõpatsita turvavööd, esiklaas kumer nagu kokpitis, püstised kojamehed esituledel. Tagatuledel valged triibud nagu GLS ikka
Kõik on komplektne, täiesti komplektne, auto seisnud alates 97 aastast. Kaasa talverehvid velgedel. Tõin ta soomest, panin bensiini sisse ja 5 sekundi pärast auto käis.Mootori hääl väga puhas ja ühtlane. Sõidab ja toimetab ilusti, pähe pole andnud kuna pole kindel kui korras rihmad jms on. Uksed ja luuk käivad nagu äsja tehasest välja sõitnud autol, TIHE. Beez veluursisu, originaal kilbid olemas koos saabi embleemidega, servas ümmargused augud, korralikud. Paagi andur kinni kiilunud, näitab täis paaki. 4x tiiva ääred täiesti roostes, juhi ukse serv samuti. Põhi korralik! Veermik korras. Tagaluugi servas pindmine rooste. Liistust ülespoole tervel autol rooste puudub. Lae polster lahti. Seisis betoonpõrandaga kaarhallis terve aja. Koopaäärte mädanemis põhjus on originaal niklist tiivaääred, mis kogusid mustust vahele. Kõik tuled viled töötasid kui käima proovisin. Vööde andur isegi
Ootan pakkumisi kristenint@gmail.com või 5259299.
Vajadusel kui kindel ostja võime koos arvele võtta. Dokid korras.
KUULUTUS: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=0f9a
M: Saab 99 GLS 1978a.
Kui Sa soovid midagi müüa või vahetada
Sõnum
Autor
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum