Tere
Seoses järjekordse uunikumi ostuga, pean müüki panema kõige noorema sõiduki minu kogust - 1977 a. Mercedes-Bens W116.
Mootor on karburaatoriga 2.8 R6
Automaatkäigukast
2 kompl. velge ja kumme (valuvelg + plekk/kilbid)
Orig. Becker stereo
Roolivõim
Sisu kõige lihtsam - vinüül+ruuduline polster (karo moos)
Orig. MB tööristakomplekt
Lisaks palju varuosi, k.a. teine sama värvi salong jne.
Hind on 5500 EUR. Ei tingi.
Tegemist on autoga, mis siin foorumis päris ammusest ajast on olnud, alguses Martini käes, siis viimased seitse aastat minul. Ilmselt, üks ilusamatest W116 Eestis.
Auto on üliheas originaalses sõidukorras. Taastatud kosmeetiliselt ja mehaaniiliselt. Suurepärane hobbysõiduk. Ei vaja mingeid investeeringud. Minu käes on alates 2005 aastast ning selle aja jooksul on sõidetud sellega 7000 km kuid iga aastaga on tehtud asja paremaks, pandud uued osad jne.
Taastamiseks kulutatud kordades rohkem kui praegu hind on, isegi kui mitte arvestada vahepealset hinnatõusu ja oma panust.
Nimekirja tehtud töödest lisan juurde.
Vanad S-klassi Mercedesed teevad võimsa spurdi Saksamaal, kus originaalselt säilinud autode hinnad ületavad 10 000 EURo piiri, ning taastamine maksab oluliselt rohkem. Nii et hind on väga hea arvestades sõiduki sõidukord ning tehtud tööde maksumuse.
Pildid on siin:
http://www.drive2.ru/cars/mercedes/w116 ... olomenski/
Asukoht: Tallinn
Denis Kolomenski
denis@kloostrimetsa.ee
5073660
[hr]
Väike tagasihoidlik nimekiri tehtud töödest:crybaby:
Nimekiri tehtud :
Klappide reguleerimine
Ülemise parema õõtshoova vahetus
Alumise vasaku õõtshoova vahetus
Roolilati õõtshoova pukside vahetus
Roolikarbi parandus
Bensufiltri vahetus
Väljalase nuku vahetus
Tagumise pidurite mansetid, vedrud, tolmukated, klotsid
Veljede puhastus ja värvimine. Uued veljepoldid.
Jagaja kaane vahetus
Rootori vahetus
Jagaja kontaktide vahetus
Kõrgepinge juhtmene vahetus
Õhufiltri vahetus
Kere täisremont
Kere täisvärvimine
Klapikaanetihendi vahetus
Esiklaasi vahetus
Esitiivade vahetus
Tagatiivade vahetus
Karbide vahetus
Esiiste vedruploki vahetus
Parema karbi moldingu vahetus
Radiaatori korgi vahetus
Roolivõimu tihendi vahetus
Karburaatori puhastus ja reguleerimine
Esitulede puhastus ja reguleerimine
Tulede reflektorite puhastus ja värvimine
Küünlade vahetus
Õli lisamine tagasillas
Klaasipuhastajate kummide vahetus
Kapoti trossi vahetus
Parema tagauste tihendi vahetus
Termostaadi vahetus
Antenni kaabli vahetus
Orig. MB116 karterikaitse
Kapoti helikaitse
Uued rehvid
Valuvelgede ost, puhastus, värvimine
Signalisatsioon
Korrosioonitõrje
Esitulede tagakatete ost
Plastiklogarid ja tiivade kroomääred
Starteri remont
Rooliamorti vahetus
KK õli vahetus
Mootoriõli vahetus
Orig. MB116 kassettmakk Becker
Pagasnikupolstrid
Salamutrid
Karburaatori remont
Rast-stop
Klaasitõstuki hooldus
Orig. MB116 tööristade kompl.
KK õli leke likvideerimine
Täiendav korrosioonikaitse
Pidurite remont (4Xsupporti,ketast,klotsi) - tehakse enne müüki
Varuosade ost
Uue esivaiba tegemine
Uus esiistme polster
Põrandate puhastus
Poleerimine ja värvihooldus MrCap
Uus summuti kogu ulatuses (3 osa) - tehakse enne müüki
Salongi lõplik komplekteerimine
Salongi osoneerimine
Kapoti aluse puhastus
Esiiste küljekate ost
Rooli keskosa vahetus
Uksetihendite vahetus (4tk) - tehakse enne müüki
M: Mercedes 280S W116, 1977, 5500 EUR.
Kui Sa soovid midagi müüa või vahetada
Sõnum
Autor
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum