1. leht 1-st

2.07.2011, Monte Carlo Rally 100, Pärnu 760

Postitatud: 24 Jaanuar E, 2011 16:58
Postitas Autorestauraator
Aastal 1911 toimus esimene Monte Carlo autoralli. Selle ümmarguse aastapäeva ja Pärnu linna 760. aastapäeva tähistamiseks korraldab Pärnumaa Vanatehnika Klubi vanasõidukite näituse ja võistluse.

Re: 2.07.2011, Monte Carlo Rally 100, Pärnu 760

Postitatud: 17 Veebruar N, 2011 07:37
Postitas raudpats
Kuuldavasti on seal plaanis ka mingi statsionaarmootorite üritus. Kas selle kohta on mingit täpsemat infot?

Postitatud: 17 Veebruar N, 2011 20:11
Postitas raivo
Jah,tänavusuvisele Pärnu üritusele on oodatud ka kõik statsionaarmootorite
omanikud.Täpsem info tuleb lähiajal.

Terv. Raivo

Postitatud: 01 Märts T, 2011 13:42
Postitas raivo
PÄRNU RETROAUTO TÄNAVARALLI 2011

Ajakava 2.juuli 2011

1. Kell 9.00-11.30 - kogunemine ja mandaat Vallikäärus,Õhtu tänaval.
2. Kell 12.00-.... - stardib esimene sõiduk täpsussõidule, järgnevad
3 min. intervalliga.
3. Kell 11.00-16.00 – statsionaarmootorite näitus ja „popsumine“ Pärnu
Vällikääru välilaval.
4. Kell 13.30-15.00 – lõunasöök (arvatavasti Pärnu Raekoja hoovis)
5. Kell 16.00-17.00 – autasustamine ja lõpetamine.


Selline saab siis olema Monte-Carlo Ralli 100. aastapäeva tähistamine
„tänavaralliga Pärnu moodi“

Võistlusklasse on kolm : A – autod ja mootorattad vanuses üle 31 aasta
B – mopeedid (kuni 50 cm³) ja jalgrattad
C – hobu,- poni,- ja eeslirakendid


AUTASUD:

1. täpsussõidu 4 paremat ekipaazi.
2. vanim sõidul osalenud sõiduk.
3. suurima masinapargiga osaleja
4. kaugeim osavõtja
5. oma sõidukile ajakohaseim riietus
6. paremini restaureeritud statsionaarmootor

REGISTREERIMINE:

Jüri Vaikjärv +37253418951

Raivo Hannus info@konse.ee
+3725043614

Re: 2.07.2011, Monte Carlo Rally 100, Pärnu 760

Postitatud: 01 Märts T, 2011 17:01
Postitas Autorestauraator
raudpats kirjutas:Kuuldavasti on seal plaanis ka mingi statsionaarmootorite üritus. Kas selle kohta on mingit täpsemat infot?
Näitusele oodatakse igasuguseid statsionaarmootoreid, olgu nad töökorras, või mitte. Ka kõik iseliikuvad mootorid, aurumasinad jms., on oodatud.

Inspiratsiooni saamiseks on Toomas Pärtma eraldi teema teinud, püüan sinna tasapisi Jüri Vaikjärve fotosid sokutada

http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... pic&t=1140

Postitatud: 20 Juuni E, 2011 14:58
Postitas Autorestauraator
Monte Carlo rallile – Pärnu.

Meediast käis aasta algul läbi ja loodetavasti tähelepanelik kuulaja-lugeja
jättis meelde, et tänavu möödus 100 aastat esimesest maailmakuulsast
Monte Carlo ralli stardist, kus tähesõidu korras startis Euroopas 23 autot,
21. jaanuaril 1911.Kahel korral, 1932 ja 1933,on sellele rallil osalenud ka
eestlased.
1933.a. Tallinnast startinud M. Vaselle (ei tea sõitja eesnime )Prantsuse
sõjatehases toodetud autol Hotchkiss, tuli ralli võitjaks. See on ainus
kord, kus ka eestlased on oma nime jätnud selle suursõidu ajalukku.
Tähistamaks selle toreda ja põneva suursõidu järjepidevust ja tähtpäeva,
korraldab nüüd Pärnumaa Vanatehnikaklubi vanasõidukite “Monte
Carlo 100” mälestussõidu, 02.juulil Pärnu linnas.Pärast on sõidukite
näitus,vanade maamootorite näitus ja kontsert. Üritus toimub Pärnu
Hansapäevade raames ja osalema on oodatud kõik, kel liikumiskorras
sõiduk, mis vanem kui 31 aastat. Oleks ju päris tore, kui hästi läheb
ja pärast koduriiulile saab panna kuulsate kirjadega võidukarika.Kui
pole osalemissoovi, tasub ikkagi tulla vaatama näitusi ja rallit. Ka
hansapäevade programm on põnev, tegevust jätkub Pärnus reedest
pühapäevani.
Sõit ja arvestus toimub meeskondlikult, kus kaks autot ja kaasa võib sõita
soovi korral kogu pere.On ka vahvad lisakatsed. Kui asja vastu huvi,
peaks vaatama lähemalt internetist – hansa.parnu.ee, kus kirjas ka ralli
reeglid. Registreerimisandmete järgi võib juba öelda,et sõitmas võib näha
1926. aasta Pärnu linna üht esimest taksot Ford-T.Lisaks veel mitmeid
sikleid ja autosid eelmise sajandi esimestest kümnenditest. Osaleda on
lubanud ka vanatehnika sõbrad Soomest. Jutu lõpetuseks aga tuleb ikka
öelda – oma silm on kuningas.
Ajaloo meenutustest tänapäeva tagasi hüpates olgu tänapäeva auto-
huvilistele öeldud huvitav fakt. Eelmise kuu lõpuks oli Volksvagen
Grupp AB müünud maailmas viie kuuga kaks miljonit autot! Seega on
see autotööstus tõusnud maailmas esikohale, tõugates troonilt Jaapani
autod. Ja karta on, et see jääb kestma veel kauaks.


Parimate soovidega
Kalle Tõnisma
(ralli peakohtunik)

Postitamisel aitas,

Postitatud: 20 Juuni E, 2011 15:01
Postitas Autorestauraator
Aastal 1911 toimus esimene Monte Carlo autoralli. Selle ümmarguse
aastapäeva ja Pärnu linna 760. aastapäeva tähistamiseks korraldab
Pärnumaa Vanatehnika Klubi vanasõidukite näituse ja võistluse.

--------------------------------------------------------------------------------
PÄRNU RETROAUTO TÄNAVARALLI 2011 Pärnu 760 MONTE CARLO 100

Ajakava 2.juuli 2011
1. Kell 9.00-11.30 - kogunemine ja mandaat Vallikäärus,Õhtu tänaval.
2. Kell 12.00-.... - stardib esimene sõiduk täpsussõidule, järgmised
3 min. intervalliga.
3. Kell 11.00-16.00 – statsionaarmootorite näitus Pärnu
Vallikääru välilaval (ralli stardipaik)
4. Kell 13.00-15.00 – lõunasöök võistlejatele.
5. Kell 16.00-17.00 – autasustamine ja lõpetamine, kontsert.

Rallil osalemise reeglid
Ralli on meeskondlik (2 sõitjat erinevatel vanasõidukitel, lubatud on kaardilugeja
ja kaassõitjad), stardid toimuvad eraldi. Kõik võistlevad sõidukid peavad olema
vanemad kui 31 aastat. Hea, kui osaleja leiab omale meeskonna kaaslase ise. Kui
ei, siis toimub sama võistlusklassi kuuluva sõiduki määramine mandaadis. Lisaks
sõidule on ka kaks lisakatset, milledest saab võistleja teada kohe mandaadis koos raja
legendiga. Peatused trassil on keelatud (varjatud jälgimine), väljaarvatud tehnilistel
põhjustel. Rallitee kulgeb avatud liikluses ja ei ole kiiruse peale ega meeletult pikk
– 7,5 km.Tegemist on täpsussõiduga, kus meeskonna esimene startija sõidab teisele
kontrollaja ette.Tulemused summeeritakse.Võrdse tulemuse korral saab kõrgema koha
vanem sõiduk.Protesti korral lahendab olukorra lisakatse.
Rallis osaleva sõiduki tehnilise seisukorra eest kannab täit vastutust sõiduki omanik.

Võistlusklassid
A – autod ja mootorattad
B – mopeedid (kuni 50 cm³) ja jalgrattad

Pärast sõidu lõppemist panevad osalejad oma sõidutehnika näitusele, selleks eraldatud
alale.Näitusele võib välja panna üks osaleja mitu sõidukit.
NB! Osaleda võib ka noorema autoga kui 31 a, kuid see eeldab mootorsõiduki erilist
ajalugu (valitsuse,ministri auto,ainus järele jäänud,erimudel, jms) ja kaasas peab
olema vastav seletuskiri auto juurde, näituse ajaks. Osalemise otsustab peakohtunik.

AUTASUSTAMINE
1. täpsussõidu 4 paremat meeskonda
2. vanim sõidul osalenud sõiduk.
3. suurima masinapargiga näitusel osaleja
4. kaugeim osavõtja
5. oma sõidukile ajakohaseima riietusega ekipaa¸
6. paremini restaureeritud statsionaarmootor

REGISTREERIMINE:

Jüri Vaikjärv +37253418951; Raivo Hannus info@konse.ee +3725043614
Kalle Tõnisma +372 5060712

Postitamisel abistas,

Postitatud: 03 Juuli P, 2011 08:08
Postitas Autorestauraator

Postitatud: 04 Juuli E, 2011 07:59
Postitas miilits
Kas ralli tulemused tulevad ka avalikkuse ette?

Postitatud: 04 Juuli E, 2011 12:09
Postitas Autorestauraator
miilits kirjutas:Kas ralli tulemused tulevad ka avalikkuse ette?
Samas Pärnu Postimehes, kus pildigaleriigi, on tulemused toodud selliselt:

Esimese koha said võistlusel Margus Usina ja Avo Vaheri meeskond,
teiseks jäid Hannes Sild ja Eero Einmann,
kolmandad olid Kalev Ilula ja Johannes Mürki
ning neljandaks jäid Ott Mesikäpp ja Tõnu Mägi.

Rahvalemmikuks valiti Tõnu Mägi sõiduk.

Abimootoriga jalgrataste ehk sääreväristajate auhinna pälvis endine Pärnu abilinnapea Peeter Saunpere.

Jagati veel hulgaliselt lisaauhindu:

Kaugeima osavõtja auhinna sai Jarkko Rämä,
vanim mootorratas kuulus Paul Kukele,
kauneim restaureeritud auto Vahur Sirkile.
Oma sõiduki ajaloolise riietuse eest sai auhinna Janek Tamman,
suurima masinapargiga osalemise eest Väino Karu,
vanima täpsussõidul osaleja auhind kuulus Märt Kirikule
ja aktiivseim osavõtja läbi aegade oli Jevgeni Popov.

Vallikäärus väljanäitusele pandud parimaks statsionaarmootori taastajaks kuulutati Raivo Hannus.

Kas see kõik ka tõele vastab, seda oskab vast Raivo kommenteerida.