Vanatehnika.ee
http://vanatehnika.ee/foorum/

BMW-340 (alopex)
http://vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=13&t=316
4. leht 4-st

Autor:  Autorestauraator [ 04 Detsember Pühapäev, 2011 09:36 ]
Teema pealkiri: 

Vahel võib juhtuda nii, et õli tuleb tikkpoldi kinnikeevituse kohast ja siis tihendi augu kaudu tilgub see välja.

Seda viga on päris tõhus parandada õlikindla tihendushermeetikuga.

Autor:  TALUPOEG [ 08 Detsember Neljapäev, 2011 07:47 ]
Teema pealkiri: 

See uus paraniit.....on ökotoode.... Vanem variant oli kordi parem. Sellest uuest materjalist tihendite tegemine on paras kunstükk. Nimelt lugu selline,et kõik augulöömistornid tuleb ümber teha. Otsad on liiga tömbid ja esimese löögiga läheb lihtsalt lõhki. Tuleb torni ots hästi pikalt teravaks käiata. Aga ka see ei aita. Korraga augu läbilöömine tuleb unustada.... Tuleb lüüa nii,et torni hoiad viltu ja lööd ainult ühe serva kaupa! Ja nii ringiratast,kuni on tiir peale tehtud. Löömise ajaks tuleks seatinast ketas alla panna,et selle peal tihend välja lüüa. Samas tuleb ka kääridega ettevaatlik olla.
Asju tehakse keskkonnasõbralikumaks,kuid kvaliteet langeb selle arvelt. Ja mis kasu on siin Peoroopas,kui naabrid kõrval läbustavad...... ja kasutavad õigeid kvaliteetseid materjale.... :(

Jõudu!

Autor:  alopex [ 08 November Neljapäev, 2012 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Küsimus siis suurele ringile :
Mitmest tükist on tehtud BMW-340 esiporitiib? (õigesti vastaja auhinda ei saa :D )

Pilt

Autor:  Autorestauraator [ 08 November Neljapäev, 2012 20:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

alopex kirjutas:
Küsimus siis suurele ringile :
Mitmest tükist on tehtud BMW-340 esiporitiib? (õigesti vastaja auhinda ei saa :D )

Pilt


Normaalses riigis oleks vast kahest tükist tehtud. Aga ega Saksa DV ju normaalne riik polnud.
Ma pakun, et EMW 340 oli selle riigi tippmudel, kõik uuemad kukkusid viletsamad välja.

alopex kirjutas:

Suurem töö on ees poritiiva äärega. Põhimõtteliselt seda äärt nagu polegi ja näeb üpris jube välja.

Pilt

See pilt siis samuti pealtpoolt ja selle lapi alla asub tugi , mis toetab poritiiba. Mingil ajahetkel on toetuskoht
läbi roostetanud ja siis selle asemele paik keevitatud. Tugi ise aga kadunud teadmata suunas.

Igal juhul soovin sulle edu plekksepa oskuste omandamisel. Kui saan mingi nõksu tutvustamisel abiks olla, küsi julgelt!
Meil on lähiajal vist üks õppepäev tulemas. Teema küll gaasikeevitus, aga üht-teist kasulikku ikka.

Autor:  alopex [ 09 November Reede, 2012 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Märdi oletusele tuginedes oli siiski Saksa DV "normaalne" riik. Poritiib on tehtud kahest tükist.
Liitekoht punase joone juures.

Pilt

Mis mind seda küsimust esitama pani , oli see, et liitekohta pealtvaadates näha pole ja seda isegi peale haaveldamist.
See pilt on tehtud altpoolt . Siin on liitekoht nähtav ning kasutatud on serv-servaga liitmist.

Pilt

Autor:  alopex [ 27 September Laupäev, 2014 16:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Kui keegi oskab soovitada kummist katet, mille ühe otsa Ø 25-35 ja teise otsa Ø 45-55 mm andku teada. Kate peab olema ka õlikindel.
Pildil olev kate vist Mosse šarniiri oma. Selle väiksem ava ei sobi.

Pilt

Autor:  Valts [ 28 September Pühapäev, 2014 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Kahjuks kummilutu osas ei oska aidata, aga tahaks avaldada tunnustust projekti jätkuva ning põhjaliku kajastamise eest!

Sellisest tehnika remontimisest ongi veidi puudu, see foorum on muidu kuidagi "plekine"... :lol:

Vallo

Autor:  rudolf [ 10 Märts Neljapäev, 2016 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Tere.
Kas vanameister ise on nüüd alopexi projekti üle võtnud?Küsin lihtsalt uudishimust.
Rudolf

Autor:  alopex [ 10 Märts Neljapäev, 2016 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Tere,
viimasel ajal jäi projekti edasiviimiseks puudu oskustest (uksed,poritiivad, kokkujooksud jne) . Igasugune tööisu läks ära, kui teed ja teed , aga välja midagi mõistliku ei tule. Oli vaja dopingut ja Märt nõus seda projekti surnud seisust edasi aitama.
Seega on auto Märdi töökojas ja asi edeneb :D

Autor:  rudolf [ 11 Märts Reede, 2016 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW-340 (alopex)

Tere.
Mulle hakkab sama asi kohale jõudma.Teed ja üritad,kokku ei lähe miskit,olen nüüd omast 321 eemal olnud pea aasta.Kuigi huvi on endiselt see auto saada liikuvaks.Olen hetkel keskendunud osade leidmisele ja ostmisele.

Parimate soovidega.Rudolf

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/