Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 17 Oktoober Kolmapäev, 2018 12:12



Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
 BMW-340 (alopex) 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2859
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Postitus 
Vahel võib juhtuda nii, et õli tuleb tikkpoldi kinnikeevituse kohast ja siis tihendi augu kaudu tilgub see välja.

Seda viga on päris tõhus parandada õlikindla tihendushermeetikuga.

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


04 Detsember Pühapäev, 2011 09:36
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 23 Aprill Reede, 2010 23:00
Postitusi: 181
Postitus 
See uus paraniit.....on ökotoode.... Vanem variant oli kordi parem. Sellest uuest materjalist tihendite tegemine on paras kunstükk. Nimelt lugu selline,et kõik augulöömistornid tuleb ümber teha. Otsad on liiga tömbid ja esimese löögiga läheb lihtsalt lõhki. Tuleb torni ots hästi pikalt teravaks käiata. Aga ka see ei aita. Korraga augu läbilöömine tuleb unustada.... Tuleb lüüa nii,et torni hoiad viltu ja lööd ainult ühe serva kaupa! Ja nii ringiratast,kuni on tiir peale tehtud. Löömise ajaks tuleks seatinast ketas alla panna,et selle peal tihend välja lüüa. Samas tuleb ka kääridega ettevaatlik olla.
Asju tehakse keskkonnasõbralikumaks,kuid kvaliteet langeb selle arvelt. Ja mis kasu on siin Peoroopas,kui naabrid kõrval läbustavad...... ja kasutavad õigeid kvaliteetseid materjale.... :(

Jõudu!


08 Detsember Neljapäev, 2011 07:47
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 416
Asukoht: Viljandi
Küsimus siis suurele ringile :
Mitmest tükist on tehtud BMW-340 esiporitiib? (õigesti vastaja auhinda ei saa :D )

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


08 November Neljapäev, 2012 19:34
Profiil
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2859
Asukoht: Tallinn, Merivälja
alopex kirjutas:
Küsimus siis suurele ringile :
Mitmest tükist on tehtud BMW-340 esiporitiib? (õigesti vastaja auhinda ei saa :D )

Pilt


Normaalses riigis oleks vast kahest tükist tehtud. Aga ega Saksa DV ju normaalne riik polnud.
Ma pakun, et EMW 340 oli selle riigi tippmudel, kõik uuemad kukkusid viletsamad välja.

alopex kirjutas:

Suurem töö on ees poritiiva äärega. Põhimõtteliselt seda äärt nagu polegi ja näeb üpris jube välja.

Pilt

See pilt siis samuti pealtpoolt ja selle lapi alla asub tugi , mis toetab poritiiba. Mingil ajahetkel on toetuskoht
läbi roostetanud ja siis selle asemele paik keevitatud. Tugi ise aga kadunud teadmata suunas.

Igal juhul soovin sulle edu plekksepa oskuste omandamisel. Kui saan mingi nõksu tutvustamisel abiks olla, küsi julgelt!
Meil on lähiajal vist üks õppepäev tulemas. Teema küll gaasikeevitus, aga üht-teist kasulikku ikka.

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


08 November Neljapäev, 2012 20:39
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 416
Asukoht: Viljandi
Märdi oletusele tuginedes oli siiski Saksa DV "normaalne" riik. Poritiib on tehtud kahest tükist.
Liitekoht punase joone juures.

Pilt

Mis mind seda küsimust esitama pani , oli see, et liitekohta pealtvaadates näha pole ja seda isegi peale haaveldamist.
See pilt on tehtud altpoolt . Siin on liitekoht nähtav ning kasutatud on serv-servaga liitmist.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


09 November Reede, 2012 20:05
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 416
Asukoht: Viljandi
Kui keegi oskab soovitada kummist katet, mille ühe otsa Ø 25-35 ja teise otsa Ø 45-55 mm andku teada. Kate peab olema ka õlikindel.
Pildil olev kate vist Mosse šarniiri oma. Selle väiksem ava ei sobi.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


27 September Laupäev, 2014 16:57
Profiil
VVK liige

Liitunud: 05 Aprill Laupäev, 2008 23:00
Postitusi: 230
Asukoht: Vändra
Kahjuks kummilutu osas ei oska aidata, aga tahaks avaldada tunnustust projekti jätkuva ning põhjaliku kajastamise eest!

Sellisest tehnika remontimisest ongi veidi puudu, see foorum on muidu kuidagi "plekine"... :lol:

Vallo


28 September Pühapäev, 2014 21:09
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 24 November Laupäev, 2012 10:14
Postitusi: 19
Tere.
Kas vanameister ise on nüüd alopexi projekti üle võtnud?Küsin lihtsalt uudishimust.
Rudolf


10 Märts Neljapäev, 2016 21:01
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 416
Asukoht: Viljandi
Tere,
viimasel ajal jäi projekti edasiviimiseks puudu oskustest (uksed,poritiivad, kokkujooksud jne) . Igasugune tööisu läks ära, kui teed ja teed , aga välja midagi mõistliku ei tule. Oli vaja dopingut ja Märt nõus seda projekti surnud seisust edasi aitama.
Seega on auto Märdi töökojas ja asi edeneb :D

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


10 Märts Neljapäev, 2016 22:58
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 24 November Laupäev, 2012 10:14
Postitusi: 19
Tere.
Mulle hakkab sama asi kohale jõudma.Teed ja üritad,kokku ei lähe miskit,olen nüüd omast 321 eemal olnud pea aasta.Kuigi huvi on endiselt see auto saada liikuvaks.Olen hetkel keskendunud osade leidmisele ja ostmisele.

Parimate soovidega.Rudolf


11 Märts Reede, 2016 19:27
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9