1. leht 1-st

Zündapp K500 (1934) [zyndapp666]

Postitatud: 11 November T, 2008 00:09
Postitas zyndapp666
Väärib äramärkimist kaasfoorumlase Aspelund'i vihje et M412 mootorikett on sama laiuse ja sammuga kui K500 käigukasti ketid, nii et... :D
Samas uurin kindlasti Varsonist ka, sealt ostsin ka K800-le jagaja keti...

P.S. Kas mäletan õieti kui väidan et see M412 mootor on mingi BMW mootori koopia? Kui jah siis ei imesta et see kett sobib aga huvitav kokkusattumus ikkagi....

Re: Zündapp K500 (1934) [zyndapp666]

Postitatud: 11 November T, 2008 14:40
Postitas pppp
zyndapp666 kirjutas: P.S. Kas mäletan õieti kui väidan et see M412 mootor on mingi BMW mootori koopia? Kui jah siis ei imesta et see kett sobib aga huvitav kokkusattumus ikkagi....
Teatavaid väliseid sarnasusi on BMW M10 mootoriga, mõni külamees ilmselt nägi seda kuskil ja sealt see jutt lahti läks...

Postitatud: 13 Detsember L, 2008 17:37
Postitas Autorestauraator
Kui paksust plekist see esihargi külg tehtud on? Mõõda nihikuga mõne terve koha pealt ära.
Puhasta värv ja rooste enne maha ka.

Postitatud: 13 Detsember L, 2008 20:05
Postitas zyndapp666
mõõtsin mitme kohapealt, 2,5-2,8mm

Postitatud: 13 Detsember L, 2008 20:10
Postitas Autorestauraator
Seda peaks uurima, ehk õnnestub selline asi välja pressida?

Postitatud: 14 Detsember P, 2008 02:10
Postitas zyndapp666
aga kas ribadest ja tükkidest kokku keevitamine ei tuleks kõne alla...?

Postitatud: 14 Detsember P, 2008 09:16
Postitas Autorestauraator
Tükkidest kokkukeevitamine tuleb kõne alla küll, aga need ükid võiksid siiski olla välja pressitud. Sellisel juhul tuleb kuju ilusam, servad õige raadiusega, tükid ühesuurused jne.

Sa puhasta see vana hark liivapritsiga ära ja võta kaasa, kui siia tuled. Katsume mingi lahenduse leida.

Postitatud: 14 Detsember P, 2008 13:30
Postitas zyndapp666
Liivapritsi tahtsingi tegelikult juba ennem viia, aga neil oli mingi suur töö käsil ja jube kiire, ei tahetud kuidagi ette võtta. Uuel nädalal peaks saama ära teha ja siis ilmselt sammud Märdi poole... :wink: