Plymouth P-15 [leevi]
Postitatud: 05 August P, 2012 19:09
Oleks paar küsimust kasutaja Leevile,kuid need peaks huvi pakkuma ka ülejäänud foorumi seltskonnale.
1. Kui see pole saladus,millisest ameerika ühendriikide osariigist, see auto on toodud?
2. Kuna mure oli kere seisukorra üle võin,rahustuseks öelda,et Chrysleri corporatsiooni toodang(kaubamärgid Desoto,Plymouth,Dodge) pole iialgi päris roostevabad olnud ja kere probleemid kimbutavad paljusid selle korporatsiooni autosid. Probleem seisneb, ilmselt mitte ainult viletsas materjali valikus vaid ka selles,et paljud autod ei saanud tehasest ka mitte miskit põhjakatted ja see oli uuematel autodel(1950-dad ja edasi) lausa valikuline. Sellepärast on mõni mudel haruldlasem kui teine. Plymouthi mudel ise polnud Chrysleri lipulaev ja oli mõeldud keskmisele või veidi vähem jõukamale kodanikule,sellepärast ka alati ei pööratud seal koostekvaliteedile suurt tähelepanu. Kuid minu jutust,ei maksaks leevil teha valesid järeldusi,stiilis: olen endale käki ostnud!
Vastupidi just tänu sellele,et omal ajal insenerid tegid mõningad vead, on tänaseks päevaks neid sõidukeid vähe alles. Aeg on oma töö teinud ja kuna Plymouth just väga populaarne mudel polnud rahva seas,siis nad enamuses ongi ära roostetanud või ümber sulatatud.
Tegelikkuses olukord pole selle autol üldse nii hull arvestades selle vanust, mõned uuemad mudelid on sellised,et tuleb lausa terve uus kere kõrval kokku keevitada,sest vanast pole peale katuse või ukseposti miskit enam võtta.
3. 1946.a mudelil kasutatav mootor pole päris GAZ 51 analoog,kõige lähemal peaks sellele olema 1929.a Dodge mootor. Plymouth/Dodge rida 6 mootor on ise väga lollikindel ja mingit väga erilist hooldust ei vaja, kui õigete määrdeainetega sõita ja aeg ajalt ka õli vahetada. Suudab ta töötada isegi "tavottiks" muutnud õliga,kuid mitte igavesti.
1. Kui see pole saladus,millisest ameerika ühendriikide osariigist, see auto on toodud?
2. Kuna mure oli kere seisukorra üle võin,rahustuseks öelda,et Chrysleri corporatsiooni toodang(kaubamärgid Desoto,Plymouth,Dodge) pole iialgi päris roostevabad olnud ja kere probleemid kimbutavad paljusid selle korporatsiooni autosid. Probleem seisneb, ilmselt mitte ainult viletsas materjali valikus vaid ka selles,et paljud autod ei saanud tehasest ka mitte miskit põhjakatted ja see oli uuematel autodel(1950-dad ja edasi) lausa valikuline. Sellepärast on mõni mudel haruldlasem kui teine. Plymouthi mudel ise polnud Chrysleri lipulaev ja oli mõeldud keskmisele või veidi vähem jõukamale kodanikule,sellepärast ka alati ei pööratud seal koostekvaliteedile suurt tähelepanu. Kuid minu jutust,ei maksaks leevil teha valesid järeldusi,stiilis: olen endale käki ostnud!
Vastupidi just tänu sellele,et omal ajal insenerid tegid mõningad vead, on tänaseks päevaks neid sõidukeid vähe alles. Aeg on oma töö teinud ja kuna Plymouth just väga populaarne mudel polnud rahva seas,siis nad enamuses ongi ära roostetanud või ümber sulatatud.
Tegelikkuses olukord pole selle autol üldse nii hull arvestades selle vanust, mõned uuemad mudelid on sellised,et tuleb lausa terve uus kere kõrval kokku keevitada,sest vanast pole peale katuse või ukseposti miskit enam võtta.
3. 1946.a mudelil kasutatav mootor pole päris GAZ 51 analoog,kõige lähemal peaks sellele olema 1929.a Dodge mootor. Plymouth/Dodge rida 6 mootor on ise väga lollikindel ja mingit väga erilist hooldust ei vaja, kui õigete määrdeainetega sõita ja aeg ajalt ka õli vahetada. Suudab ta töötada isegi "tavottiks" muutnud õliga,kuid mitte igavesti.