Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 22 Juuni Reede, 2018 07:33



Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
 Plymouth P-15 [leevi] 
Autor Sõnum
VVK sõber

Liitunud: 08 Mai Reede, 2009 23:00
Postitusi: 91
Asukoht: Elva
Oleks paar küsimust kasutaja Leevile,kuid need peaks huvi pakkuma ka ülejäänud foorumi seltskonnale.
1. Kui see pole saladus,millisest ameerika ühendriikide osariigist, see auto on toodud?
2. Kuna mure oli kere seisukorra üle võin,rahustuseks öelda,et Chrysleri corporatsiooni toodang(kaubamärgid Desoto,Plymouth,Dodge) pole iialgi päris roostevabad olnud ja kere probleemid kimbutavad paljusid selle korporatsiooni autosid. Probleem seisneb, ilmselt mitte ainult viletsas materjali valikus vaid ka selles,et paljud autod ei saanud tehasest ka mitte miskit põhjakatted ja see oli uuematel autodel(1950-dad ja edasi) lausa valikuline. Sellepärast on mõni mudel haruldlasem kui teine. Plymouthi mudel ise polnud Chrysleri lipulaev ja oli mõeldud keskmisele või veidi vähem jõukamale kodanikule,sellepärast ka alati ei pööratud seal koostekvaliteedile suurt tähelepanu. Kuid minu jutust,ei maksaks leevil teha valesid järeldusi,stiilis: olen endale käki ostnud!
Vastupidi just tänu sellele,et omal ajal insenerid tegid mõningad vead, on tänaseks päevaks neid sõidukeid vähe alles. Aeg on oma töö teinud ja kuna Plymouth just väga populaarne mudel polnud rahva seas,siis nad enamuses ongi ära roostetanud või ümber sulatatud.
Tegelikkuses olukord pole selle autol üldse nii hull arvestades selle vanust, mõned uuemad mudelid on sellised,et tuleb lausa terve uus kere kõrval kokku keevitada,sest vanast pole peale katuse või ukseposti miskit enam võtta.
3. 1946.a mudelil kasutatav mootor pole päris GAZ 51 analoog,kõige lähemal peaks sellele olema 1929.a Dodge mootor. Plymouth/Dodge rida 6 mootor on ise väga lollikindel ja mingit väga erilist hooldust ei vaja, kui õigete määrdeainetega sõita ja aeg ajalt ka õli vahetada. Suudab ta töötada isegi "tavottiks" muutnud õliga,kuid mitte igavesti.


05 August Pühapäev, 2012 18:09
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
Tere.
Tänud info eest.
Auto pole minu oma. Omanik tellis meilt taastamise. Seda, kust osariigist auto toodud on, ma ei tea aga küljekarpidest tuli peotäite viisi välja 1985 aasta ajalehte Quad-Sity Times. Ilmselt on umbes sel ajal kusagil Iowas või Illinoisis selle auto juures pahtlitöid tehtud. Ajalehed olid hästi säilinud vaatamata sellele, et asusid otse rataste alt lenduva kraami meelevallas.

Leevi Naagel
Veterantehnika.ee


08 August Kolmapäev, 2012 21:52
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 08 Mai Reede, 2009 23:00
Postitusi: 91
Asukoht: Elva
Küsiks veel nii palju,et kas auto jääb ka edaspidi eestisse või on see siia toodud vaid korrastamise(taastamise) eesmärgil?


10 August Reede, 2012 19:34
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
See on Eesti auto. Loodetavasti jääb ka peale taastamist siiamaile sõitma.


11 August Laupäev, 2012 08:48
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 08 Mai Reede, 2009 23:00
Postitusi: 91
Asukoht: Elva
Tänud vastamast,küsimustele.
Nagu ma fotodelt näen on juhi poolne põrand ja osa sisemist karpi olematuks roostetanud? Üks asi ,mis seda on soodustanud on ka kindlasti kliima(osariigiti on see ka väga erinev),kuid ka ilmselt see,et vaiba alla on tekkinud rõskus ja see on vähe haaval hakanud autot mädandama(piisas ka sellest,et keegi kunagi pani oma märjad jalanõud autosse ja vesi imbus läbi vaiba). Foto järgi julgen oletada,et põhi on väga ammu juba ära sõelastunud,isegi varem,kui sellele autole tehti küljekarbi remonti odaval meetodil.

Kuid üldiselt peaksid selle auto põhjaplekid väga lihtsa kujuga olema, kas neid ka uuena on mudelile P-15, järelturu osadena saada ei oska öelda. Uuematele on kindlasti terveid põhjasid ja kere sise paneele saada.
Minu soovitus oleks otsida mõni sarnase auto omanik üles ja paluda tal fotosid põrandast teha ning jääks üle ookeani transport ära. Kasuks tuleks ilmselt ka vana pigi eemaldamine põhjast, kindluse mõttes.


13 August Esmaspäev, 2012 21:41
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
Niipalju on säilinud, et fotode järgi ei pea uusi karpe ja põhja tegema. Mõõdud saab olemasolevate jäänuste pealt kätte. Üks tore koht, kust infi ja osi otsida saab on järgmine: http://www.P15-D24.com
Paistab, et alumisi keredetaile keegi uustoodanguna ei paku. Tuleb ise teha. Ei ütleks, et kogu see alumise osa konstruktsioon niiväga lihtne oleks. Igasugu sikesid ja sisse- ja väljapresseid on piisavalt. Pealegi on lävekarp ukse alt väljapoole kumer. Põranda talad on kõik need 5 tk. erineva kujuga. Panin ülalmainitud veebilehele kuulutuse vaheseina leidmiseks. Nimelt on see pakiruumi ja salongi vahelt täiesti puudu. Ainult külgmised kinnitused on alles. Selle juures ehk aitaksid ka head fotod.


13 August Esmaspäev, 2012 22:58
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 08 Mai Reede, 2009 23:00
Postitusi: 91
Asukoht: Elva
Veidi rumal küsimus aga kuidas täpselt käib selliste kumerate põhjaplekkide ja paneelide tegemine?
Kas selleks piisab ise teha põlve otsas rakis või on vaja peenemaid tööriistu?


21 September Reede, 2012 11:09
Profiil
VVK liige

Liitunud: 31 Juuli Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 280
Mind huvitaks, mis marki bussi kere ühel pildil taustaks paistab?

Parimat
A.


21 September Reede, 2012 13:50
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
Igasugu plekitööde jaoks on vaja rakiseid. Tavaliselt koguneb neid selleks ajaks kui auto valmis, kümnete kaupa. Osa puust ja enamus siiski metallist. Kui läheb nii, et tuleb kunagi sama mudelit ja marki autot teha, siis saab olemasolevaid rakiseid veel kasutada. Muidu jäävad lihtsalt riiulisse tolmu koguma.


21 September Reede, 2012 18:42
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
Bussi kere on ilmselt mingi Saksa tehase kere. Siiani pole keegi suutnud täpset marki ja mudelit paika panna. Kui huvi on saan lähipäevil paremad pildid üles panna. Ise pakun, et see on kunagi 1,5 tonnise Opeli peal sõitnud. Kindel ei ole. Minule teadaoleva ajaloo kohaselt on see olnud Karujärve sõjaväeosas Vene ohvitseride suvilaks. Kust see sinna sai, pole õnnestunud välja selgitada.

Leevi


21 September Reede, 2012 18:53
Profiil Veebileht
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9