Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 18 August Laupäev, 2018 07:35



Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
 BMW 326, Leevi 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2857
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Vägev töö!
Võtab kohe sõnatuks kui seda vaatan.

Aga üks küsimus ka:
Ma ei tea, kas 326 esisild on sarnane, kui 321-l, aga oletan, et on.
Sillatala kinnitus raami otstele on pisut teistsuguste äärikutega, kui 321-l.

Millise nurga all sa äärikud tegid? Kas mõõtsid vana nurga ära või leidsid kuskilt täpse nurga suuruse? See nurk huvitaks.

Sellest nurgast sõltub käändteljepoldi pikikalle ja see on üsna olulise tähtsusega. Mul see töö varsti ees.

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


03 Oktoober Esmaspäev, 2011 11:25
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
Tere Märt.
Esisilla kinnitusäärikud on erinevad isegi selle mudeli piires. Olen kohanud kahte tüüpi. Sellised, nagu minul tegemisel on ilmselt vähemlevinud. Olin algul ka kahevahel, et kas ikka on originaalid või mitte. Puhastamise tulemusena leidsin, et on tehase töö.
Kaldenurga võtsin vana raami pealt. Vasakpoolne tala (seal kus tavaliselt õlisem) oli poole meetri ulatuses päris heas korras. Mul pole küll täpseid andmeid, aga nii silma ja mälu järgi hinnates on 321 nurk selle koha pealt vertikaalsem. See on aga siiski oletus. Mul on üks 321 raami esimene pool olemas. Kui sul vaja on, siis ma saan sealt nurgamöödu võtta.
Esisillad ise on täpselt samad nii 321 kui ka 326, 340 ja 327.

Leevi


07 Oktoober Reede, 2011 10:12
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 410
Asukoht: Viljandi
Tere,
küsin , mille jaoks see poolkumer õnarus ( ribide all ) mõeldud on ?
Minu 340-nel on ka mootoripleki juures samasugune kumerus, aga selle otstarvet ma ei ole suutnud tuvastada.
Ehk saad aega ja teed mõne pildi ka sellest, mismoodi see mootoriplekk raami juurest pööratud on. Minu omal oli
lihtsalt sirge ja kinni keevitatud, aga sinul nagu nurga all.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


07 Juuni Neljapäev, 2012 20:26
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 169
Asukoht: Saaremaa
Tere.
See poolkumerus ribide all peaks rattale suurema pöördenurga võimaldama. Kui 340-el on see ribitatud küljeplekk alt ilma ca 20 mm laiuse vinklita, siis seda õnarust polegi vaja. Panen paar pilti sellest plekist ka hiljem juurde.


07 Juuni Neljapäev, 2012 21:01
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2857
Asukoht: Tallinn, Merivälja
leevi kirjutas:
.....
Algul tegime tagumise serva sisse võimalikult väikesed augud, sest me ei tea veel, kas kummist läbiviike kuskilt saada on. Küsimus suurele ringile siis, kas keegi teab, kust neid saada oleks või midagi, millest neid teha saaks? Välja näevad need sellised, nagu viimasel pildil.

Pilt

Pilt


Mart Naagel


Pärtma Toomas on vist selliste asjadega tegelenud? Usun, et juhub lugema ja annab oma hinnangu.

Kui seda kuju natuke lihtsustada, mõten seda, et teha kooniline vorm, siis ei tohiks see töö ületamatult raske olla?
Alopexil ja Veteranil on neid ka arvatavalt varsti vaja?

Teine võimalus on teha rõngastihend, kui esimesest siiski asja ei saa. Usun, et rõngastihendi võib isegi kuskilt leida, aga see jääb muidugi kohe näha, et asi pole päris õige...

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


Viimati muutis Autorestauraator, 05 November Esmaspäev, 2012 19:24, muudetud 1 kord kokku.



05 November Esmaspäev, 2012 08:19
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 410
Asukoht: Viljandi
Autorestauraator kirjutas:
leevi kirjutas:
.....

Pärtma Toomas on vist selliste asjadega tegelenud? Usun, et juhub lugema ja annab oma hinnangu.

Kui seda kuju natuke lihtsustada, mõten seda, et teha kooniline vorm, siis ei tohiks see töö ületamatult raske olla?
Alopexil ja Veteranil on neid ka arvatavalt varsti vaja?



BMW-340 on stangede kinnitus erinev võrreldes BMW 326 ga.
Samas ma arvan, et TALUPOEG oskaks sellised läbiviigud teha ( kui vormi tegemiseks materjali on ) ja kas sellel 326 on neid siis lausa 4 tükki vaja ?
Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


Viimati muutis alopex, 08 November Neljapäev, 2012 10:09, muudetud 1 kord kokku.



05 November Esmaspäev, 2012 11:09
Profiil
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2857
Asukoht: Tallinn, Merivälja
alopex kirjutas:
BMW-340 on stangede kinnitus erinev võrreldes BMW 326 ga.



.... muidugi! Vanainimese asi, mis teha...

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


05 November Esmaspäev, 2012 12:58
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 23 Aprill Reede, 2010 23:00
Postitusi: 181
Õhtust!
Paistab,et kuulsus on minu võimetest juba ette jõudnud......
Kummist annab kõiksugu asju teha,kuid kõige raskem on vormi tegemine. Sellise kujuga detaile pole ma varem kahjuks teinud. Kui vana kummitükk oleks peos ja saaks seda uurida,võibolla siis oskaksin midagi kosta. Aga kerge ei saa selle tegemine olema. Esiteks peab see vorm vähemalt neljast osast koosnema ja lahti käima. Peab saama ka toorkummiga täita. Nende lullude tegemine on lihtne,kui on olemas vorm. Aga selle vormi tegemine võtab palju aega. Muud hetkel ei oska lisada.


05 November Esmaspäev, 2012 21:41
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 08 Juuni Pühapäev, 2008 23:00
Postitusi: 32
alopex kirjutas:
ja kas sellel 327 on neid siis lausa 4 tükki vaja ?


327-mel on stangekinnitus natuke teise ehitusega ja selliseid kummilutusi ei kasutata.


07 November Kolmapäev, 2012 22:41
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 410
Asukoht: Viljandi
VeikoS kirjutas:
alopex kirjutas:
ja kas sellel 327 on neid siis lausa 4 tükki vaja ?


327-mel on stangekinnitus natuke teise ehitusega ja selliseid kummilutusi ei kasutata.



tegelikult ma mõtlesin 326 aga kirja panin miskipärast 327 :oops:
Parandan ära.

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


08 November Neljapäev, 2012 10:08
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 14 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9