1. leht 1-st

Jõudu Siimlane!

Postitatud: 31 Detsember R, 2010 06:23
Postitas Silk
Ilusat tööd teed ja ilusad rattad!

Minu lapsepõlv möödus Pannonia T5 sadulas , isend oli külgkorviga.

Küsiks mõned küsimused.

Paagikraan, et plastikulaadne settepott-läbipäistev.Miks Sa seda ei kasuta ja ei eksponeeri?
Kaasaegsema bensiinifiltri saab pisikese voolikujupiga ära uputada bensiinipaaki, säästab settepoti keeret.
Sul teisi rattaid veel ja kui mootori poole pealt nüüd, käigukastis 2-4 käigu kahvel, kas kõigil ikka see tyhimikuga kahvel?
See sinder kippus alati ära nõrkema ja siis see tyhimik sai lihtsalt täis keevitatud ja mure murtud.

De Lux isendil ilus ava küljekattes, karburaatori juures, mis moodi sel originaalis see segurikasti lahendatud on?Kas tuleb lenksu peale või sellest avast ikka sõrmitsed, tõmbad nupuga pulka üles?

Yks lahendus oli veel spets kronts ja käis sadulapoldi alla, paagi ja sadula vahelt nurgast siis tõmbasid nupu üles.Huvitav, kas oriignaalis ikka ka oli nii?

Siis T5, kui tagurpidi ratas liigub ei või jalapidurit vajutada.

Sheeri aga informatsiooni:)

Edu ja jaksu ehitamisel!

Head vana lõppu!

Postitatud: 31 Detsember R, 2010 16:18
Postitas Valts
Silk-ule igaks-juhuks teadmiseks et foorumlane Siimlane viibib hetkel teisel pool maakera kängurude juures ja võib-olla pead vastuseid oma küsimustele veel paar nädalal ootama.

Pikka kannatust siis ja head vana aasta lõppu!

Vallo

Postitatud: 02 Jaanuar P, 2011 13:55
Postitas siimlane
Tervitused maa kuklapoolelt!

Paagikraani küsimusest ei saanud täpselt aru. Kas mõtled T1 ratast?

Siiamaani olen otsinud uued kahvlid ja need külge pannud. Minu jalg vahetab neid käike nii pehmelt, et kahvlid pole 4 aastaga veel ära väsinud:)

TLB-l on segurikasti samamoodi lenksu peale toodud nagu T1 mudelil. Nupp istme juures on hilisem lahendus.

T5 rattarummu see osa, mille külge kinnituvad piduriklotsid omab spetsiaalset tuge. Ma ei näe küll põhjust, miks tagurpidi veeredes pidurdada ei või.

Head uut!

Postitatud: 06 Jaanuar N, 2011 00:24
Postitas Silk
Pidasin silmas T5 settepotti.


See tugiraud, mis pidurirummu kinni hoiab, mille otsas lisaks lukusti, tagurpidi liikudes jalapidurit vajutades murrab selle kõveraks ja keerab pooled asjad segamini.

Analoogne asi juhtus külgkorviga T5-ga