1. Auto lahtivõtmine.

Vasta
Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

1. Auto lahtivõtmine.

#1 Postitus Postitas Autorestauraator »

1. Auto lahtivõtmine.

Selleks, et auto seisukorrast täpsemat ülevaadet saada, tuleb masin võimalikult algosadeks võtta ja ära puhastada. Kõigepealt suuremad ja lihtsamad osad, uksed, tagaluuk...

Pilt

Siis esiaken, küljeaknad, kapotid, radiaatoriümbris...

Pilt

Siis poritiivad, põhjaplekid...

Pilt

Pilt

Siin on näha esimene suurem erinevus 1937. ja 1938. aasta mudelite vahel. Kui 38. aasta masinal oli akupatarei ees, esiseina külge ehitatud riiulil, siis siin on akukast tagaistme all.

Pilt

Esisild ja roolimehhanism tunduvad olema originaalsed. Mootor oli juba enne siiatoomist maha võetud, seegi on originaal.

Pilt

Ka tagaosa põhja ehituses on väikesi erinevusi võrreldes 1938. aasta mudeliga. Kui sellel isendil on päris kere lõpuosa kaldse põhjaga, siis aasta nooremal on see horisontaalne.

Pilt

Külgmised puit-talad on täiesti läbi... siit ei saa isegi eeskuju mitte! Olgugi, et püüdsin puitu eeskujuks säilitada, lagunes see äravõtmisel pulbriks. Ilmselt on puidus mingi koi sees olnud, osa puitu lagunes täiesti peenikeseks „jahuks“.

Pilt

Vallo ja Siim aitasid raskemate tükkide tõstmisel. Tagaosa säilitasime esialgu ühe tervikuna.

Pilt

Selline, võimas ristiasetsev lehtvedru hoiab auto tagaosa. Ees on peaaegu samasugune. Mõlemad sillad hoitakse õiges asendis reaktiiv-varrastega.

Pilt

Niipalju siis originaalsetest puitosadest! Pildilt on näha, et säilinud tükkidel on sisse söödud käigud. Puit on nagu kärg, seest tühi ja kerge.

Pilt

Selline on siis üks külgmistest pikitaladest, millele pidi toetuma kogu kere raskus.

Pilt

Väliselt on raam „puhas“.... mis aga talade sees on? Selleks, et seda teada saada, tuli raami külgedesse avad lõigata:

Pilt

See kõik tuli talade seest, ja seda oli päris palju!

Pilt

Selle püramiidikujulise hunniku läbimõõt on umbes meeter! Keegi näriline oli raami sees tammetõrude sahvrit pidanud! Vaene loom, tõid tema sahvri vastu talve Tallinna ja jätsid loomakese saatuse hooleks.
Nüüd raam puhastusse!
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]”