11. Tagaosa põhi.

Vasta
Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

11. Tagaosa põhi.

#1 Postitus Postitas Autorestauraator »

11. Tagaosa põhi.

Tagaosa põhi on tehtud ka suhteliselt lihtsalt. Altvaates näeb see välja nii:

Pilt

Probleem on selles, et ei tahaks tagaosa tükkideks teha. Kui ta selliselt tervikuna eeskujuks jätta, saab väga hästi kõiki mõõtusid kontrollida. Kui see aga algosadeks lahutada, pole mõõtu kuskilt võtta. Otsustasin niikaua kui võimalik, tagaosa tervena säilitada. See tähendab seda, et tuli hakata replika osasid valmistama.
Esimesena valmistasin põranda servas oleva nurgikukujulise moodustise. Esiotsapidi kinnitub see puidust külgtala külge, tagaosas aga poltidega raami külge.

Pilt

Siis painutasin plekist tagumise ristvedru tunneli. Sellise mõõduga lehe painutamine on päris raske. Töö lihtsustamiseks tegin pleki kahest osast:

Pilt

Et konstruktsioon jäigemaks saada, keevitasin selle tunneli paika.

Pilt

Järgmisena valmistasin tagaistme aluse pleki. See koosneb kahest osast, püstisemast seljatagusest:

Pilt

Keevitasin sellegi oma kohale:

Pilt

Teine osa on istme padja alune, selle originaal on siin:

Pilt

Tagaistme all asus akukast.

Pilt

Ka jupike kardaanitunnelit tuleb tagaistme alt läbi:

Pilt

Pakiruumi põhi on suhteliselt lihtne. Keset plekki on aken, kustkaudu saab monteerida kütusepaagi juhtmeid ja torusid. Lisaks mõned tugevdused.

Pilt

Kinnikeevtatult selline:

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]”